Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Ambasadorzy marek: Iga Świątek dla Porsche. w czerwcu 2023 roku polska tenisistka iga świątek została ambasadorką marki porsche. ogłoszeniu współpracy towarzyszy sesja zdjęciowa, nawiązująca do hasła „dream in full colour”, które jest motywem przewodnim obchodów 75-lecia samochodów sportowych ze stuttgartu-zuffenhausen. „gdy jako zwyciężczyni turnieju już dwukrotnie wjechałam na kort w porsche, które wygrałam, przemknęło mi przez myśl, że to naturalna współpraca dla mnie”– mówi iga świątek. „cieszę się, że za rok wrócę do stuttgartu, już współpracując z porsche, na co, mam wrażenie, wiele osób czekało. to docenienie moich osiągnięć na korcie w naturalnym dla tenisa obszarze biznesowym, bez którego ten sport nie byłby globalną dyscypliną” – dodaje tenisistka. „iga idealnie odzwierciedla ducha porsche – sportowe emocje, dążenie do doskonałości, radość z triumfów na sportowych arenach i rzesze fanów na całym świecie” – mówi wojciech grzegorski, dyrektor marki porsche w polsce. działania prowadzone są również na profilach ambasadorki i marki w social mediach. do współpracy zaangażowane po stronie tenisistki są alina sikora, partnership manager, i paula wolecka, pr manager. za działania odpowiadają także agencje: big picture, ddb warszawa, deepsense, phd media direction i top story. (bs).
W czerwcu 2023 roku polska tenisistka Iga Świątek została ambasadorką marki Porsche. Ogłoszeniu współpracy towarzyszy sesja zdjęciowa, nawiązująca do hasła „Dream in Full Colour”, które jest motywem przewodnim obchodów 75-lecia samochodów sportowych ze Stuttgartu-Zuffenhausen.
„Gdy jako zwyciężczyni turnieju już dwukrotnie wjechałam na kort w Porsche, które wygrałam, przemknęło mi przez myśl, że to naturalna współpraca dla mnie”– mówi Iga Świątek. „Cieszę się, że za rok wrócę do Stuttgartu, już współpracując z Porsche, na co, mam wrażenie, wiele osób czekało. To docenienie moich osiągnięć na korcie w naturalnym dla tenisa obszarze biznesowym, bez którego ten sport nie byłby globalną dyscypliną” – dodaje tenisistka.
„Iga idealnie odzwierciedla ducha Porsche – sportowe emocje, dążenie do doskonałości, radość z triumfów na sportowych arenach i rzesze fanów na całym świecie” – mówi Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce.
Działania prowadzone są również na profilach ambasadorki i marki w social mediach.
Do współpracy zaangażowane po stronie tenisistki są Alina Sikora, Partnership Manager, i Paula Wolecka, PR Manager. Za działania odpowiadają także agencje: Big Picture, DDB Warszawa, Deepsense, PHD Media Direction i Top Story. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Ambasadorzy marek: Iga Świątek dla Porsche. w czerwcu 2023 roku polska tenisistka iga świątek została ambasadorką marki porsche. ogłoszeniu współpracy towarzyszy sesja zdjęciowa, nawiązująca do hasła „dream in full colour”, które jest motywem przewodnim obchodów 75-lecia samochodów sportowych ze stuttgartu-zuffenhausen. „gdy jako zwyciężczyni turnieju już dwukrotnie wjechałam na kort w porsche, które wygrałam, przemknęło mi przez myśl, że to naturalna współpraca dla mnie”– mówi iga świątek. „cieszę się, że za rok wrócę do stuttgartu, już współpracując z porsche, na co, mam wrażenie, wiele osób czekało. to docenienie moich osiągnięć na korcie w naturalnym dla tenisa obszarze biznesowym, bez którego ten sport nie byłby globalną dyscypliną” – dodaje tenisistka. „iga idealnie odzwierciedla ducha porsche – sportowe emocje, dążenie do doskonałości, radość z triumfów na sportowych arenach i rzesze fanów na całym świecie” – mówi wojciech grzegorski, dyrektor marki porsche w polsce. działania prowadzone są również na profilach ambasadorki i marki w social mediach. do współpracy zaangażowane po stronie tenisistki są alina sikora, partnership manager, i paula wolecka, pr manager. za działania odpowiadają także agencje: big picture, ddb warszawa, deepsense, phd media direction i top story. (bs).