Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Co zrobić, aby zawód po 50. nie był tylko uczuciem? OLX Praca rusza z kampanią. 22 stycznia 2024 roku wystartowała kampania społeczna organizowana przez olx praca, która ma na celu walkę ze stereotypami na temat pokolenia 50+ na rynku pracy. akcja promowana jest hasłem „zawód po 50-tce to już tylko uczucie”. 9 z 10 aplikacji wysłanych przez osoby po 50. roku życia nie doczekuje się żadnej odpowiedzi. w badaniach przeprowadzonych przez mind&roses na zlecenie olx praca co trzeci respondent wskazywał, że przedstawiciele pokolenia 50+ oczekują wyższych zarobków, niechętnie poszerzają zakres swoich obowiązków oraz trudniej dopasowują się do zespołu i nie budują relacji z innymi pracownikami. ze stereotypowym postrzeganiem silversi mierzą się także w związku z wolniejszym przyswajaniem nowych technologii, znajomością języków obcych czy mniejszą siłą fizyczną. „tymczasem rynek pracy zapomina że mocnych stron, niezwykle istotnych dla każdej organizacji, u silversów należy upatrywać zupełnie gdzie indziej. to osoby z ogromnym doświadczeniem, wiedzą i chęcią by się nimi dzielić. do tego otwarcie deklarujące, że wiek nie jest dla nich przeszkodą w pracy i nawet na emeryturze chętnie pozostaną czynne zawodowo, bo zależy im na przebywaniu między ludźmi. wiedząc to, zderzyliśmy brutalną rzeczywistość pracowników 50+ z deklaracjami polaków i przygotowaliśmy kampanię, która ma rozpocząć poważną dyskusję i wywołać zmiany na rynku pracy” – mówi łukasz borowicz, brand & pr manager olx praca. w ramach kampanii powstał spot, który w symboliczny sposób obrazuje doświadczenia pokolenia 50+ związane z procesem rekrutacyjnym. jego emisja obejmuje telewizję, serwisy vod, kino oraz przestrzeń internetową. zaplanowano także szereg działań digitalowych, współprace influencerskie, działania public relations oraz reklamy zewnętrzne. źródło: youtube.com/olxpolskayt. autorem strategii komunikacji i kampanii jest agencja przestrzeń. spot został wyreżyserowany przez bartosza dombowskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny lucky luciano. (ao).
22 stycznia 2024 roku wystartowała kampania społeczna organizowana przez OLX Praca, która ma na celu walkę ze stereotypami na temat pokolenia 50+ na rynku pracy. Akcja promowana jest hasłem „Zawód po 50-tce to już tylko uczucie”.
9 z 10 aplikacji wysłanych przez osoby po 50. roku życia nie doczekuje się żadnej odpowiedzi. W badaniach przeprowadzonych przez Mind&Roses na zlecenie OLX Praca co trzeci respondent wskazywał, że przedstawiciele pokolenia 50+ oczekują wyższych zarobków, niechętnie poszerzają zakres swoich obowiązków oraz trudniej dopasowują się do zespołu i nie budują relacji z innymi pracownikami. Ze stereotypowym postrzeganiem silversi mierzą się także w związku z wolniejszym przyswajaniem nowych technologii, znajomością języków obcych czy mniejszą siłą fizyczną.
„Tymczasem rynek pracy zapomina że mocnych stron, niezwykle istotnych dla każdej organizacji, u silversów należy upatrywać zupełnie gdzie indziej. To osoby z ogromnym doświadczeniem, wiedzą i chęcią by się nimi dzielić. Do tego otwarcie deklarujące, że wiek nie jest dla nich przeszkodą w pracy i nawet na emeryturze chętnie pozostaną czynne zawodowo, bo zależy im na przebywaniu między ludźmi. Wiedząc to, zderzyliśmy brutalną rzeczywistość pracowników 50+ z deklaracjami Polaków i przygotowaliśmy kampanię, która ma rozpocząć poważną dyskusję i wywołać zmiany na rynku pracy” – mówi Łukasz Borowicz, Brand & PR Manager OLX Praca.
W ramach kampanii powstał spot, który w symboliczny sposób obrazuje doświadczenia pokolenia 50+ związane z procesem rekrutacyjnym. Jego emisja obejmuje telewizję, serwisy VOD, kino oraz przestrzeń internetową. Zaplanowano także szereg działań digitalowych, współprace influencerskie, działania public relations oraz reklamy zewnętrzne.
Źródło: youtube.com/OLXPolskaYT
Autorem strategii komunikacji i kampanii jest agencja Przestrzeń. Spot został wyreżyserowany przez Bartosza Dombowskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny Lucky Luciano. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Co zrobić, aby zawód po 50. nie był tylko uczuciem? OLX Praca rusza z kampanią. 22 stycznia 2024 roku wystartowała kampania społeczna organizowana przez olx praca, która ma na celu walkę ze stereotypami na temat pokolenia 50+ na rynku pracy. akcja promowana jest hasłem „zawód po 50-tce to już tylko uczucie”. 9 z 10 aplikacji wysłanych przez osoby po 50. roku życia nie doczekuje się żadnej odpowiedzi. w badaniach przeprowadzonych przez mind&roses na zlecenie olx praca co trzeci respondent wskazywał, że przedstawiciele pokolenia 50+ oczekują wyższych zarobków, niechętnie poszerzają zakres swoich obowiązków oraz trudniej dopasowują się do zespołu i nie budują relacji z innymi pracownikami. ze stereotypowym postrzeganiem silversi mierzą się także w związku z wolniejszym przyswajaniem nowych technologii, znajomością języków obcych czy mniejszą siłą fizyczną. „tymczasem rynek pracy zapomina że mocnych stron, niezwykle istotnych dla każdej organizacji, u silversów należy upatrywać zupełnie gdzie indziej. to osoby z ogromnym doświadczeniem, wiedzą i chęcią by się nimi dzielić. do tego otwarcie deklarujące, że wiek nie jest dla nich przeszkodą w pracy i nawet na emeryturze chętnie pozostaną czynne zawodowo, bo zależy im na przebywaniu między ludźmi. wiedząc to, zderzyliśmy brutalną rzeczywistość pracowników 50+ z deklaracjami polaków i przygotowaliśmy kampanię, która ma rozpocząć poważną dyskusję i wywołać zmiany na rynku pracy” – mówi łukasz borowicz, brand & pr manager olx praca. w ramach kampanii powstał spot, który w symboliczny sposób obrazuje doświadczenia pokolenia 50+ związane z procesem rekrutacyjnym. jego emisja obejmuje telewizję, serwisy vod, kino oraz przestrzeń internetową. zaplanowano także szereg działań digitalowych, współprace influencerskie, działania public relations oraz reklamy zewnętrzne. źródło: youtube.com/olxpolskayt. autorem strategii komunikacji i kampanii jest agencja przestrzeń. spot został wyreżyserowany przez bartosza dombowskiego i wyprodukowany przez dom produkcyjny lucky luciano. (ao).