Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Nowa kampania „Assume that I can” obala stereotypy o osobach z zespołem Downa. 21 marca 2024 roku, w światowy dzień zespołu downa, wystartowała globalna kampania „assume that i can”, zorganizowana przez włoską organizację non-profit coordown. celem projektu jest zwalczanie stereotypów na temat osób z zespołem downa i podnoszenie świadomości społecznej w tym zakresie. „nasze negatywne założenia dotyczące osób z zespołem downa mogą sprawić, że staną się one rzeczywistością. w socjologii nazywa się to »samospełniającą się przepowiednią«. jeśli mamy do nich pozytywne nastawienie, zapewniamy im więcej możliwości w szkołach, miejscach pracy i relacjach międzyludzkich” – wyjaśnia organizacja. w ramach kampanii powstał spot, który pokazuje, jak stereotypy i uprzedzenia wpływają na każdy aspekt życia osób z niepełnosprawnością intelektualną. film ukazuje często nieprzekraczalną granicę, która demotywuje osoby z zespołem downa do osiągania celów, a także nakłania do okazania im wsparcia i zaufania. spot jest promowany w mediach społecznościowych organizacji i będzie emitowany również we włoskiej telewizji. źródło: youtube.com/coordown. akcja potrwa do końca marca 2024 roku. (af).
21 marca 2024 roku, w Światowy Dzień Zespołu Downa, wystartowała globalna kampania „Assume That I Can”, zorganizowana przez włoską organizację non-profit CoorDown. Celem projektu jest zwalczanie stereotypów na temat osób z zespołem Downa i podnoszenie świadomości społecznej w tym zakresie.
„Nasze negatywne założenia dotyczące osób z zespołem Downa mogą sprawić, że staną się one rzeczywistością. W socjologii nazywa się to »samospełniającą się przepowiednią«. Jeśli mamy do nich pozytywne nastawienie, zapewniamy im więcej możliwości w szkołach, miejscach pracy i relacjach międzyludzkich” – wyjaśnia organizacja.
W ramach kampanii powstał spot, który pokazuje, jak stereotypy i uprzedzenia wpływają na każdy aspekt życia osób z niepełnosprawnością intelektualną. Film ukazuje często nieprzekraczalną granicę, która demotywuje osoby z zespołem Downa do osiągania celów, a także nakłania do okazania im wsparcia i zaufania. Spot jest promowany w mediach społecznościowych organizacji i będzie emitowany również we włoskiej telewizji.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Nowa kampania „Assume that I can” obala stereotypy o osobach z zespołem Downa. 21 marca 2024 roku, w światowy dzień zespołu downa, wystartowała globalna kampania „assume that i can”, zorganizowana przez włoską organizację non-profit coordown. celem projektu jest zwalczanie stereotypów na temat osób z zespołem downa i podnoszenie świadomości społecznej w tym zakresie. „nasze negatywne założenia dotyczące osób z zespołem downa mogą sprawić, że staną się one rzeczywistością. w socjologii nazywa się to »samospełniającą się przepowiednią«. jeśli mamy do nich pozytywne nastawienie, zapewniamy im więcej możliwości w szkołach, miejscach pracy i relacjach międzyludzkich” – wyjaśnia organizacja. w ramach kampanii powstał spot, który pokazuje, jak stereotypy i uprzedzenia wpływają na każdy aspekt życia osób z niepełnosprawnością intelektualną. film ukazuje często nieprzekraczalną granicę, która demotywuje osoby z zespołem downa do osiągania celów, a także nakłania do okazania im wsparcia i zaufania. spot jest promowany w mediach społecznościowych organizacji i będzie emitowany również we włoskiej telewizji. źródło: youtube.com/coordown. akcja potrwa do końca marca 2024 roku. (af).