Obszar działalności:
Szkolenia
Internal PR/Komunikacja wew.
Eventy
Corporate identity
Zespół:
19 osób
Dane kapitałowe:
kapitał polski
Najwięksi klienci:
Główni kliencii: Grupa Sanofi-Aventis, Energis Polska, Farmica, GlaxoSmithKline, Jansen-Cilag, MSD, Novartis Poland oraz organizacje medyczne: Polskie Towarzystwo Urologiczne (PTU), Polskie Towarzystwo Kardiologiczne (PTK), Polskie Towarzystwo Ortopedyczne i Traumatologiczne (PTOiT), Polskie Towarzystwo Neurologiczne (PTN), Polskie Towarzystwo Ftizjopneumonologiczne (PTFP).
Informacje dodatkowe:
Marketing bezpośredni, marketing produktów i usług "trudnych" (branża farmaceutyczna), kompleksowa organizacja wydarzeń, wspieranie sprzedaży i programy lojalnościowe, kreacja graficzna, kompleksowe programy komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.