Citybell Consulting Sp. z o.o.

0
89

Citybell Consulting Sp. z o.o.
Przyrynek 14
Warszawa
Telefon: (22) 636 02 54; +48 695 772 441

Obszar działalności:

Media relations
Ocena działań PR
Public affairs
Sponsoring
Szkolenia

Zespół:

Prezes Zarządu Anna Proszowska-Sala
Dane kapitałowe

kapitał polski
Nagrody

Złoty Spinacz 2012 – Wyróżnienie w kategorii sektor publiczny za projekt Pro100doPrezydencji. Forum
Pro100doPrezydencji. Forum zostało również  uznane przez środowisko dyrektorów komunikacji społecznej przedstawicielstw Komisji Europejskiej za najlepszy projekt komunikacyjny w roku 2011 wśród wszystkich krajów europejskich.
Nagroda New7Wonders of Nature Finalists Recognition Award 2012 za wyjątkową kampanię „Mazury Cud Natury”, przyznaną przez Fundację New7Wonders za wyjątkowe efekty komunikacyjne, w tym zaangażowanie środowisk dyplomatycznych i rządu do wspólnych starań Wielkich Jezior Mazurskich o tytuł światowego Cudu Natury.
Złoty Format 2011 za projekt Blog Forum Gdańsk 2010 w kategorii wydarzenie specjalne.
Złoty Spinacz 2011 – Wyróżnienie w kategoriach social media oraz PR miejsca, miast i regionu za projekt Blog Forum Gdańsk 2010.

Najwięksi klienci:

Grupa Ströer, Redefine Sp. z o.o., Konsorcjum firm AMS- Ströer, T-Mobile, Kolibro INTRANET & BPM EXPERTS, POLNORD SA, CHI Polska, Związek Miast Polskich, Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, Urząd Miejski Gdańsk, Gdańsk i Metropolia Europejska Stolica Kultury 2016, Urząd Miasta Poznania, Urząd Miasta Torunia, Urząd Miasta Szczecin, Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko – Mazurskiego, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce.

Informacje dodatkowe:

Firma Citybell Consulting oferuje usługi w następujących sektorach
BIZNES Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnych public affairs – współpraca z sektorem publicznym, komunikacja korporacyjna, B2B, B2U, konsultacje społeczne, komunikacja kryzysowa, wprowadzanie nowych produktów na rynek, komunikacja w procesie zmian, zintegrowane strategie medialne on-line i off-line.
MIASTA i REGIONY, INSTYTUCJE PUBLICZNE Promocja gospodarcza, turystyczna, kulturalna, kompleksowe kampanie publicity on-line i off-line, promocja wydarzeń specjalnych, konsultacje społeczne, kampanie społeczne, kampanie edukacyjne.
KULTURA, SZTUKA, WYDARZENIA Planowanie i realizacja strategii publicity on-line i off-line, promocja wydarzeń specjalnych i produktów kulturalnych.
DZIAŁ BADAŃ i ROZWOJU kreowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji on-line, w tym social media i blogosfery, tworzenie bazy wiedzy oraz dostarczanie nowatorskich narzędzi wspomagających komunikację klientów agencji.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj