CORE PR

ul. Algierska 25B
Warszawa
(22) 402 96 10

Obszar działalności:

Internal PR/Komunikacja wew.
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Ocena działań PR

Zespół:

Paweł Mistewicz, Adrian Gawlikowski.

Najwięksi klienci:

- FMCG (Nestle, Kraft Foods, Reckitt Benckiser, Bahlsen, Atlanta Poland, Bakal Center), - ­nieruchomości (AIG/Lincoln Polska, Prokom Investments SA – Miasteczko Wilanów), - ­IT (Prokom Software SA, spółki wchodzące w skład grupy Prokom, Prokom Software SA/TPS, Softbank/PKO BP), - kapitałowy (SPRAY (debiut), EMC Instytut Medyczny (debiut), Atlanta Poland/Bakal Center (przejęcie z emisją), Internet Group/CR Media Consulting (fuzja), One2One (w trakcie debiutu)) , - finansowy (Inteligo, Bankgesellschaft Berlin Polska), - ­telekomunikacyjny (GTS/Energis, eTel Polska, SPRAY, Internet Group), - ­farmaceutyczny/medyczny (Bioton, EMC Instytut Medyczny), - ­ubezpieczeniowy (Inter Partner Assistance Polska, PZU), - ­paliwowy (PKN Orlen, Grupa Lotos), - ­motoryzacyjny (Iveco Poland, AutoMapa), - ­doradztwa personalnego (H. Neumann International), - ­elektronarzędzi (Electrolux Poland Husqvarna),- ­instytucji UE (Parlament Europejski), - ­kosmetyczny (Dibi - marka włoskiego koncernu GTS Group Spa), - ­reklamowy (FFCreation), - ­kultury i sztuki (Fundacja Ryszarda Krauze, Fundacja Rozwoju Sztuki Filmowej, Teatr bez kota, Artyści malarze Marcin Malitka i Marek Ejsmond-Ślusarczyk), - ­mediów (Telewizja Familijna, Radio Plus), NETMEDIA S.A., RedBird, PacSafe, Galeria Gala, 4fun.tv, Betacom S.A., B3System S.A., Teleinvention Sp. z o.o., SEB TFI S.A., COMPLEX S.A., Transporeon Sp. z o.o., Vobis S.A., Atradius Credit Insurance S.A., WARS S.A., Nowy Adres S.A., Drewex S.A., Caspian Capital TFI, Hotel Inter Continental Warszawa, PPHU Polmax, Klinika Rehabilitacji "NOWY DWÓR", CitiHandlowy - Bank Handlowy w Warszawie S.A., Software Mind S.A., Sokółka Okna i Drzwi S.A., bet-at-home.com, Zibi S.A., Syntea S.A., Solo Meble, Tawerna Tabaka, ACTION S.A.

Informacje dodatkowe:

- przygotowywanie i wdrażanie strategii komunikacyjnych,
- tworzenie relacji z mediami,
- komunikacja korporacyjna (zewnętrzna i wewnętrzna),
- komunikacja marek (brand communications),
- analiza i monitoring mediów,
- zapobieganie i działania w sytuacjach kryzysowych,
- relacje inwestorskie (IR), 
- działania przy pre-IPO, IPO i post-IPO,
- doradztwo i wsparcie marketingowe

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin