Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
C.point. c.point kobielska 100/13 warszawa telefon: +48 604 585 960, +48 694 669 773. obszar działalności:. corporate identity investor relations komunikacja kryzysowa lobbying. zespół:. julia kozak (604 585 960), radosław kubaś (694 669 773). najwięksi klienci:. m.st. warszawa. informacje dodatkowe:. agencja funkcjonuje od października. to firma konsultingowa, która ma łączyć kompetencje z zakresu konsultingu, komunikacji strategicznej, budowania reputacji i zarządzania ryzykiem. jej założycielami są julia kozak, długoletnia dyrektor zarządzająca fleishmanhillard, oraz radosław kubaś, były partner deloitte. firma oferuje m.in. tworzenie strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. doradza też w zakresie zmian organizacyjnych i strategicznych, inwestycji oraz rozwoju obszarów miejskich (także w ramach idei smart city i zrównoważonego rozwoju). c.point oferuje swoje usługi klientom z sektora prywatnego i publicznego, nie tylko na rynku polskim, lecz także międzynarodowym. partnerzy zarządzający agencji informują, że stanowią alternatywę dla firm konsultingowych w przypadku usług dla sektora nieruchomości, budownictwa, produkcji, energetyki, transportu czy technologii; agencje pr traktują natomiast jako potencjalnych partnerów. &<.

C.point
Kobielska 100/13
Warszawa
Telefon: +48 604 585 960, +48 694 669 773
Obszar działalności:
Corporate identity
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Lobbying
Zespół:
Julia Kozak (604 585 960), Radosław Kubaś (694 669 773)
Najwięksi klienci:
m.st. Warszawa
Informacje dodatkowe:
Agencja funkcjonuje od października. To firma konsultingowa, która ma łączyć kompetencje z zakresu konsultingu, komunikacji strategicznej, budowania reputacji i zarządzania ryzykiem. Jej założycielami są Julia Kozak, długoletnia dyrektor zarządzająca FleishmanHillard, oraz Radosław Kubaś, były partner Deloitte.
Firma oferuje m.in. tworzenie strategii biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych. Doradza też w zakresie zmian organizacyjnych i strategicznych, inwestycji oraz rozwoju obszarów miejskich (także w ramach idei smart city i zrównoważonego rozwoju). C.point oferuje swoje usługi klientom z sektora prywatnego i publicznego, nie tylko na rynku polskim, lecz także międzynarodowym. Partnerzy zarządzający agencji informują, że stanowią alternatywę dla firm konsultingowych w przypadku usług dla sektora nieruchomości, budownictwa, produkcji, energetyki, transportu czy technologii; agencje PR traktują natomiast jako potencjalnych partnerów.
<