Grayling Poland

Al. Jerozolimskie 96
Warszawa
22 536 04 40

Obszar działalności:

Corporate identity
Eventy
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs

Zespół:

Klara Banaszewska, Dyrektor Generalna
Anna Popłonkowska, Dyrektor Działu Korporacyjnego
Iga Wilczyńska, Dyrektor Działu Public Affairs
Ira Czerniawska, Dyrektor Działu Konsumenckiego
Bartosz Sroka, Head od Crisis Management, Account Director

Dane kapitałowe:

kapitał obcy

Nagrody:

• SABRE Awards – Global & EMEA Public Affairs Agency of the Year 2019
• Złote Spinacze 2019: Srebrna statuetka w kategorii Advocacy i Public Affairs za kampanię „Równe Zasady na Rynku Taxi” zrealizowaną dla FREE NOW (d. mytaxi)
• Złote Spinacze 2018: Srebrna statuetka w kategorii PR korporacyjny za kampanię komunikacyjną związaną z rebrandingiem marki Statoil na Circle K
• EMEA SABRE Awards 2017: Złota statuetka w kategorii „projekt paneuropejski” za kampanię „Out of office" zrealizowaną na rzecz Chorwackiej Wspólnoty Turystycznej (CNTB)
• EMEA SABRE Awards 2016: Najlepsza Firma PR w regionie Europy Wschodniej
• Złote Spinacze 2016: Srebrna statuetka w kategorii komunikacja wewnętrzna za projekt „Focus on Success” zrealizowany na rzecz Novo Nordisk
• Eastern European Business Elite Awards 2016: Najlepsza Agencja Komunikacji Biznesowej 2016 r.
• European Public Affairs Awards 2016: Najlepsza w Europie Firma Doradcza w obszarze Public Affairs

Najwięksi klienci:

SONY, BMW Group, FREE NOW (dawniej mytaxi), Primark, Circle K, Tetra Pak, GE Healthcare, Herbalife, Naspers (właściciel m.in. OLX, PayU), Grupa OLX (sieć serwisów ogłoszeniowych, właściciel marek OLX, Otomoto, Otodom, Fixly), TP Link

Informacje dodatkowe:

Grayling jest jedną z wiodących agencji Public Relations i Public Affairs w Polsce, która oferuje kompleksowe usługi komunikacyjne. Od ponad 20 lat wspieramy rozwój naszych klientów zapewniając im strategiczne doradztwo komunikacyjne i kryzysowe. Jesteśmy także hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki bogatemu doświadczeniu konsultantów Grayling oraz szerokiej ofercie naszych usług, analizujemy otoczenie biznesowo-komunikacyjne firm, opracowujemy strategie i tworzymy skuteczne kampanie. Dbamy o relacje z naszymi klientami, konsumentami, markami, partnerami, mediami i decydentami.
Grayling Poland jest częścią Huntsworth, globalnej sieci agencji komunikacyjnych z siedzibą w Londynie, która zatrudnia 800 konsultantów w 40 biurach w Europie, Ameryce Północnej, Azji i na Bliskim Wschodzie.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin