Havas PR Warsaw

0
15

Havas PR Warsaw
ul. J.P. Dziekońskiego 1
Warszawa
Telefon: (022) 444 0 888

Zespół:

Tomasz Lis – Executive Director
Dane kapitałowe

W strukturach Havas Worldwide
Nagrody

Złote Spinacze 2016 PR Produktu (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Techniologie, IT, Telekomunikacja (Spotkajmy się SAMi – przywracamy spotkaniom prawdziwy sens dla Samsung Electronics Polska), Business-to-business (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Launch nowego produktu, usługi lub firmy (Droga do Mistrzostwa dla BMW Group Polska), Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka (Starcie Szlifierzy dla 3M Poland), Medycyna i zdrowie (Atopowi Bohaterowie dla Sanofi (marka Emolium)
Effie Awards 2016 Motoryzacja Srebrne Effie dla Drogi do Mistrzostwa dla BMW Group Polska
Złote Spinacze 2015 PR korporacyjny (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Kreatywność (Przestrzeń pasji – Orange.Jobs), Nieruchomości i budownictwo (Centrum Posnania – jedno z największych przedsięwzięć deweloperskich w Polski i Europie Centralnej)
Złote Spinacze 2014 Kampania Społeczna (Zobacz cukrzycę – redefinicja cukrzycy), Komunikacja wewnętrzna („Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska), Technologia, IT, telekomunikacja (Mistrzowie kodowania dla Samsung Electronics Polska)
– Złote Spinacze 2013 kategoria sektorowa zdrowie (Fundacja Rak’n’Roll – Gadaj*Badaj)
– Trzy Złote Spinacze 2012 PR finansowy i relacje inwestorskie (Centrum Medyczne ENEL-MED wchodzi na GPW. Uzdrowimy Twoje Finanse), PR produktu (Suchenoce. Śpijcie spokojnie z DryNites), kategoria specjalna “kreatwyność” (Dulux Lets Colour 2011. Pociąg do koloru)
– Trzy Złote Spinacze 2011 – Kampania społeczna i kategoria specjalna “kreatywność” (Rak’n’Roll “Boskie Matki”), sektor publiczny (I love Polska Wschodnia)
– Dwa Złote Spinacze 2010 (w kategorii komunikacja wewnętrzna za kampanię “Kto ukradł nasze logo?” realizowaną dla Grupy Żywiec oraz w kategorii kampania edukacyjna za kampanię “Rak’n’Roll”)
– Dwa Złote Spinacze 2009 – Komunikacja wewnętrzna (komunikacja integracji Fortis Banku Polska i Dominet Banku), Event komercyjny (I Parada Labradorów realizowana dla Kimberly-Clark)
– SABRE Award Winner 2008 (launch Volvo C30)
– Złoty Spinacz 2007 – PR produktu (launch na rynku polskim marki Peroni Nastro Azzurro Kompanii Piwowarskiej)
– II miejsce w rankingu przychodów Press za rok 2010, a także za rok 2011
– II miejsce w rankingu klienckim Home&Market w 2008
– II miejsce w rankingu przychodów Press w 2007
– wyróżnienie w kategorii agencja PR w VII edycji konkursu magazynu “Home&Market” na najlepszego partnera w biznesie

Najwięksi klienci:

Euronet, IKEA, Canal+, Orange, ERGO

Informacje dodatkowe:

Obszary działalności
– brand public relations
– influencer marketing
– content marketing
– komunikacja korporacyjna
– komunikacja zdrowotna
– public affairs
– media relations
– komunikacja kryzysowa
– internal PR/komunikacja wew.
Agencja jest członkiem Związku Firm Public Relations.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj