Influent PR
Emilii Plater 10/2
Warszawa
Telefon: 22 11 404 00
Obszar działalności:
e-PR
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs
Szkolenia
Zespół:
Agencją INFLUENT PR kieruje Jacek Łęski.
Jacek Łęski przez 12 lat zdobywał doświadczenie w czasie pracy w czołowych polskich redakcjach prasowych i telewizyjnych (Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, TVP i inne). Dwukrotnie wyróżniony w konkursie Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w kategorii dziennikarstwo śledcze. W 1998 wraz z Rafałem Kasprowem otrzymał nagrodę dla najlepszego dziennikarza śledczego w Polsce. Po zakończeniu kariery dziennikarskiej prowadził zajęcia z zakresu prezentacji publicznej, dziennikarstwa śledczego i kontaktów z mediami na Uniwersytecie Warszawskim, Wyższej Szkole Dziennikarskiej im. Wańkowicza i Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu. Specjalizuje się w konsultacjach medialnych dla biznesu i polityków.
Najwięksi klienci:
BAE Systems (UK) – kampania wizerunkowa oraz PA
PEPSI Co. (USA) – zarządzanie kryzysowe
TESCO (UK) – relacje z mediami, szkolenia medialne
Polkomtel SA (POL) – relacje z mediami, szkolenia medialne
Bank PKO BP SA – media relations na Ukrainie
EDF (FRA) – relacje z mediami
ISD Polska (UKR) – kampania wizerunkowa, zarządzanie kryzysowe, doradztwo strategiczne
Mecom (UK) – kampania wizerunkowa
Servier (FR) – zarządzanie kryzysowe
QXL Ricardo (UK) – relacje z mediami, zarządzanie kryzysowe
SICPA (SUI) – kampania wizerunkowa
TERMO ORGANIKA (POL) – relacje z mediami, doradztwo strategiczne
Alstom Power Polska (FRA) – relacje z mediami,
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. (POL) – relacje z mediami
BOT Górnictwo i Energetyka S.A. (POL) – gazety firmowe i szkolenia
Reckitt Benckiser (POL) – zarządzanie kryzysowe i relacje z mediami
Grupa Bryksy (POL) – relacje z mediami
Informacje dodatkowe:
Specjalizujemy się w tzw. sprawach trudnych. Nietypowe branże, niszowe produkty, skomplikowane spory i sytuacje kryzysowe to nasz żywioł. Mamy unikalną wiedzę i doświadczenie w zapobieganiu sytuacjom kryzysowym. Lubimy także pracę przy standardowych zadaniach PR, które wymagają kreatywnych rozwiązań i łączenia umiejętności negocjacji, pisania tekstów, rozeznania w polityce, znajomości środowiska medialnego i rządzących nim praw.
<