Practum Consulting

0
72

Practum Consulting
ul. Bukowińska 22 lok. 107
Warszawa
Telefon: (22)244 58 00, 0609 88 44 80

Obszar działalności:

e-PR
Internal PR/Komunikacja wew.
Investor relations
Komunikacja kryzysowa
Media relations

Zespół:

Kinga Szkutnik, Joanna Milewska, Anna Omelańska, Dominika Sadło i in.
Nagrody

IPRA Golden World Awards for Excellence 2015, Gold SABRE Award 2015, brązowa statuetka Stevie® 2014 w międzynarodowym konkursie – International Business Awards w kategorii „Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa”, wyróżnienia w konkursach PR Daily’s Nonprofit PR Awards 2015 oraz Złoty Spinacz

Najwięksi klienci:

Sfinks Polska, Sphinx, WOOK, Chłopskie Jadło, Dachser, Tikkurila, Beckers, Jedynka, Kompap, Krajowa Rada Gastronomii i Cateringu

Informacje dodatkowe:

Practum Consulting oferuje kompleksowe usługi z zakresu PR i IR, m.in. w zakresie relacji z mediami, relacji inwestorskich, PR korporacyjnego, produktowego i sportowego oraz komunikacji kryzysowej. Agencja zajmuje się też projektowaniem i realizacją programów edukacyjnych i CSR, działań w social media, content marketingiem oraz koordynacją współpracy z blogerami. Konsultanci agencji prowadzą też dedykowane szkolenia medialne i kryzysowe.
Za Practum stoi kilkunastoletnie doświadczenie konsultantów w realizacji różnorodnych kampanii PR i IR. Projektowali i prowadzili programy dla firm i produktów dopiero wchodzących na rynek, będących na etapie rozwoju czy też o ugruntowanej pozycji. Wspierali Klientów w osiąganiu kolejnych sukcesów, a także w procesach zmian, czasem restrukturyzacji i kryzysach, podczas fuzji i przejęć, debiutów giełdowych, wezwań na GPW czy wycofywania spółek z obrotu giełdowego. Realizowali również programy o zasięgu międzynarodowym współpracując z agencjami PR z innych krajów.
Practum wyróżnia perfekcja pracy. Strategiczne planowanie, wysoka jakość przygotowywanych materiałów i skuteczna realizacja uzgodnionych działań są standardem w tej agencji. W rezultacie osiąga ona wyniki, które pozwalają jej wygrywać z najlepszymi agencjami PR na świecie i zdobywać nagrody w polskich oraz międzynarodowych konkursach PR.
<

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj