Telma Communications Agency

ul. Gdańska 90, lok. 3-1
Łódź
(42) 679 15 23

Obszar działalności:

e-PR
Komunikacja kryzysowa
Media relations
Public affairs
Sponsoring

Zespół:

Prezes Zarządu - Artur Błasik

Nagrody:

Mocni Wizerunkiem 2009 - nagroda główna za projekt społeczny pod hasłem: "Łódź Miasto Festiwali"

Złoty Spinacz 2007 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w łódzkiej Manufakturze".

Złoty Spinacz 2006 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "U Scheiblera - Łódzkie lofty pierwsze w Polsce".

Złoty Spinacz 2006 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "Propagowanie Idei Pracy Tymczasowej w Polsce".

Złoty Spinacz 2010 w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy za akcję "Żądamy Portu dla Łodzi"

Złoty Spinacz 2012 w kategorii CSR za projekt "Każdy pluszak to historia"

Telma Group Communications była także nominowana do Złotego Spinacza:
- w 2009 za projekt "Wspaniała Dwunastka - program komunikacji Wewnętrznej dla P&G Gilette" w kategorii Kreatywność,
- w 2009 za projekt "Wspaniała Dwunastka - program komunikacji Wewnętrznej dla P&G Gilette" w kategorii Komunikacja Wewnętrzna,
- w 2004 za projekt "Manufaktura" w kategorii Public Affairs & Lobbing.

Skrzydła Biznesu 2011 Nominacja do Złotych Spinaczy 2012 za projekt "3G - Graj w Green Graffiti" w kategorii Event Społeczny.

Najwięksi klienci:

Atlas, BillBird, Małpka Express, Reinhold Expo, Stowarzyszenie Przyjaciele Świata

Informacje dodatkowe:

strategie komunikacji, media relations, PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa, CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), komunikacja wewnętrzna, kampanie społeczne, eventy, sponsoring, community relations, public affairs & lobbing, PR w Internecie, szkolenia

W 2009 roku Telma Group Communications zajęła 3. miejsce w rankingu agencji PR o największej dynamice wzrostu przychodów miesięcznika Press.

W 2008 roku Telma Group Communications zajęła 9. miejsce w rankingu miesięcznika Home&Market na najlepiej oceniane przez Klientów agencje PR.

W 2008 roku Telma Group Communications zajęła 2.  miejsce w rankingu firm PR o największej dynamice przychodu miesięcznika Home&Market  -  wzrost o 76% rok do roku.

W 2007 roku Telma Group Communications zajęła 4. miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się agencji PR miesięcznika Press.

Telma Group Communications jest członkiem Związku Firm Public Relations.

 

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin