Telma Communications Agency
Obszar działalności:
Zespół:
Prezes Zarządu - Artur Błasik
Nagrody:
Mocni Wizerunkiem 2009 - nagroda główna za projekt społeczny pod hasłem: "Łódź Miasto Festiwali"
Złoty Spinacz 2007 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "Oswajanie historii - Muzeum Fabryki w łódzkiej Manufakturze".
Złoty Spinacz 2006 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "U Scheiblera - Łódzkie lofty pierwsze w Polsce".
Złoty Spinacz 2006 w kategorii Public Affairs & Lobbing za projekt "Propagowanie Idei Pracy Tymczasowej w Polsce".
Złoty Spinacz 2010 w kategorii Launch nowego produktu, usługi lub firmy za akcję "Żądamy Portu dla Łodzi"
Złoty Spinacz 2012 w kategorii CSR za projekt "Każdy pluszak to historia"
Telma Group Communications była także nominowana do Złotego Spinacza:
- w 2009 za projekt "Wspaniała Dwunastka - program komunikacji Wewnętrznej dla P&G Gilette" w kategorii Kreatywność,
- w 2009 za projekt "Wspaniała Dwunastka - program komunikacji Wewnętrznej dla P&G Gilette" w kategorii Komunikacja Wewnętrzna,
- w 2004 za projekt "Manufaktura" w kategorii Public Affairs & Lobbing.
Skrzydła Biznesu 2011 Nominacja do Złotych Spinaczy 2012 za projekt "3G - Graj w Green Graffiti" w kategorii Event Społeczny.
Najwięksi klienci:
Atlas, BillBird, Małpka Express, Reinhold Expo, Stowarzyszenie Przyjaciele Świata
Informacje dodatkowe:
strategie komunikacji, media relations, PR korporacyjny, PR produktu, komunikacja kryzysowa, CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu), komunikacja wewnętrzna, kampanie społeczne, eventy, sponsoring, community relations, public affairs & lobbing, PR w Internecie, szkolenia
W 2009 roku Telma Group Communications zajęła 3. miejsce w rankingu agencji PR o największej dynamice wzrostu przychodów miesięcznika Press.
W 2008 roku Telma Group Communications zajęła 9. miejsce w rankingu miesięcznika Home&Market na najlepiej oceniane przez Klientów agencje PR.
W 2008 roku Telma Group Communications zajęła 2. miejsce w rankingu firm PR o największej dynamice przychodu miesięcznika Home&Market - wzrost o 76% rok do roku.
W 2007 roku Telma Group Communications zajęła 4. miejsce w rankingu najszybciej rozwijających się agencji PR miesięcznika Press.
Telma Group Communications jest członkiem Związku Firm Public Relations.