Obszar działalności:
Zespół:
8 osób
Najwięksi klienci:
MoneyGram, Lebara Mobile, DFDS Seaways, Levenes, British Heart Foundation, Polish Cultural Institute, EURid, Codemasters i inni
Informacje dodatkowe:
Obszar działalności - public relations, marketing etniczny, planowanie i zakup mediów, design, marketing online, eventy, copywriting
Agencja Think Big Comms powstała w 2006 roku, jest najdłużej działającą na brytyjskim rynku polską agencją komunikacji marketingowej, skupiającą się na działaniach skierowanych głównie do Polonii w Wielkiej Brytanii, Irlandii i innych krajach, jak też innych grup etnicznych, w tym m.in.: Łotyszy, Rumunów, Litwinów, Bułgarów. Podczas 6-cio letniej działalności agencja przeprowadziła ponad 60 projektów pracując głównie z klientami z branży: finansowej, telekomunikacyjnej, medialnej, edukacyjnej oraz wydawniczej, jak również z organizacjami rządowymi.