Aktualności
Co wydarzyło się w 2014 w mediach społecznościowych? Pod jakim hasłem mijały kolejne miesiące? Prezentujemy drugą część przeglądu najciekawszych wydarzeń z minionego roku
Marketing w czasie rzeczywistym to trudna sztuka i niewiele agencji (a może nawet niewiele osób) potrafi wprowadzać tę ideę w życie.
Województwa małopolskie, śląskie i opolskie rozpoczęły współpracę, której celem jest lobbowanie na rzecz wspólnych interesów. Jak czytamy w Rzeczpospolitej, aż 70 proc. unijnych aktów prawnych ma zastosowanie właśnie w regionach...
Branża farmaceutyczna rządzi się swoimi prawami, co oznacza, że wachlarz korporacyjnych narzędzi komunikacyjnych jest dość ograniczony. Tematy zdrowotne są z natury rzeczy wrażliwe, a dodatkowo sektor farmaceutyczny jest mocno regulowany...
Agencja będzie odpowiedzialna za całość działań public relations w zakresie komunikacji produktowej i korporacyjnej, uzupełnionej o komunikację ekspercką.
PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg dotyczący usług public relations. W postępowaniu uczestniczyło 9 agencji, najwięcej punktów zdobyła oferta agencji...
Co wydarzyło się w 2014 w mediach społecznościowych? Pod jakim hasłem mijały kolejne miesiące? Przed wami pierwsza część przeglądu najciekawszych wydarzeń z minionego roku.
Za duży krok wstecz w mijających roku, można uznać sposób oraz formę organizowania przetargów na usługi PR. Dobrze ilustruje ten problem opisywany przez media przykład Kompani Piwowarskiej, w którym ponad połowa z 12 agencji zaproszonych do przetargu wycofała się z udziału, kwestionując w ten sposób intencję jego organizatorów.