.

10 mln głosów w konkursie na logo Zjednoczonych Emiratów Arabskich

dodano: 
08.01.2020
komentarzy: 
0

Ponad 10,6 mln głosów ze 185 krajów oddano w konkursie na logo Zjednoczonych Emiratów Arabskich – informuje thenational.ae. Organizator obiecuje, że ostateczna liczba głosów stanie się jednocześnie liczbą drzew zasadzonych na terenach Indonezji i Nepalu.

O zwycięstwo walczą trzy projekty. Wykorzystują motywy kaligraficzne, palmy i siedmiu linii w barwach narodowych kraju. Nad propozycjami pracowali artyści z każdego z siedmiu emiratów.

Propozycje logotypów w konkursie na identyfikację wizualną Zjednoczonych Emiratów Arabskich
Propozycje logotypów w konkursie na identyfikację wizualną Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Źródło: nationbrand.ae

Kampania promująca konkurs zyskała ponad pół miliarda wyświetleń w mediach społecznościowych – czytamy. Wybrana identyfikacja wizualna ma być wykorzystywana w działaniach wewnętrznych i zewnętrznych Zjednoczonych Emiratów Arabskich na wzór długofalowych projektów takich jak „This is Sweden” czy „My Canada” – zapowiadali organizatorzy konkursu przy jego ogłaszaniu.

Skupiając się mocniej na promocji turystyki, bliskowschodni kraj stara się dywersyfikować źródła dochodów – zwraca uwagę bloomberg.com. Jak podaje serwis, na początku 2020 roku Zjednoczone Emiraty Arabskie wydłużyły na przykład termin ważności wiz dla zwiedzających (z 30–90 dni do pięciu lat), by przyciągnąć turystów. Źródło zauważa, że realizację planów rozwoju turystyki może w najbliższym czasie zakłócić sytuacja w regionie po zabiciu przez Stany Zjednoczone irańskiego generała Kasema Sulejmaniego. (mp)

Źródło:

thenational.ae, New UAE logo attracts more than 10 million votes, Nick Webster, 02.01.2020/ news.yahoo.com, U.A.E. Offers 5-Year Tourist Visa as Neighbors Vie for Visitors, Farah Elbahrawy, 06.01.2020
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin