11 mln na promocję Warmii i Mazur

dodano: 
18.08.2010
komentarzy: 
1

Ponad 11 mln złotych, tyle na promocję regionu Warmii i Mazur chcę wydać samorząd województwa – donosi Gazeta Olsztyńska. Pieniądze mają być głównie rozdysponowane na spoty telewizyjne, billboardy, reklamy na pociągach i reklamę w Internecie.  „To pierwsze tak ogromne, tak spójne i tak długofalowe przedsięwzięcie promujące nasz region” – mówią urzędnicy marszałka.

Robert Szewczyk, zastępca dyrektora gabinetu marszałka województwa tłumaczy Gazecie Olsztyńskiej, że samorządowi „chodzi o stworzenie całościowego wizerunku Warmii i Mazur i utrwalenie marki regionu nie tylko w Polsce”.

„Na wizerunek Warmii i Mazur mają składać się nie tylko lasy, jeziora i przyroda, ale też dziedzictwo kulturowe oraz by była w nim obecna oferta biznesowa i zdrowotna” – dodaje Szewczyk.

Na opracowanie kampanii ogłoszono dwuetapowy konkurs. Najlepsze prace wybierze sąd konkursowy w skład, którego wejdą dyrektorzy i pracownicy wydziału promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego oraz przedstawiciele organizacji turystycznych regionu. (rg)

 

 

Źródło:

Gazeta Olsztyńska, Będzie o nas głośno w telewizji, Internecie i… pociągach, Ewa Mazgal, 17.08.10, s.8
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
18.08.2010
13:07:09
Anja
(18.08.2010 13:07:09)
Brawo za spójne i mądre myślenie!!! Kraków powinien się uczyć. Kraków promuje się jedynie amatorstwem i zadufaniem.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin