11 mln na promocję Warmii i Mazur
Ponad 11 mln złotych, tyle na promocję regionu Warmii i Mazur chcę wydać samorząd województwa – donosi Gazeta Olsztyńska. Pieniądze mają być głównie rozdysponowane na spoty telewizyjne, billboardy, reklamy na pociągach i reklamę w Internecie. „To pierwsze tak ogromne, tak spójne i tak długofalowe przedsięwzięcie promujące nasz region” – mówią urzędnicy marszałka.
Robert Szewczyk, zastępca dyrektora gabinetu marszałka województwa tłumaczy Gazecie Olsztyńskiej, że samorządowi „chodzi o stworzenie całościowego wizerunku Warmii i Mazur i utrwalenie marki regionu nie tylko w Polsce”.
„Na wizerunek Warmii i Mazur mają składać się nie tylko lasy, jeziora i przyroda, ale też dziedzictwo kulturowe oraz by była w nim obecna oferta biznesowa i zdrowotna” – dodaje Szewczyk.
Na opracowanie kampanii ogłoszono dwuetapowy konkurs. Najlepsze prace wybierze sąd konkursowy w skład, którego wejdą dyrektorzy i pracownicy wydziału promocji i turystyki Urzędu Marszałkowskiego oraz przedstawiciele organizacji turystycznych regionu. (rg)