.

180heartbeats + JUNG v MATT rozwija dział mediów społecznościowych

dodano: 
17.11.2021
komentarzy: 
0

W listopadzie 2021 roku agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wzmocniła kompetencje socialmediowe, zmieniając strukturę działu i zatrudniając nowe osoby – Sylwię Rytel oraz Natalię Gotowską. Z agencji odchodzi z kolei Dawid Kaźmierczak.

Sylwia Rytel objęła stanowisko Media Supervisora. Ma ośmioletnie doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów digitalowych. Wcześniej współpracowała z agencjami Isobar czy Grey, a ostatnio po stronie klienta Huawei, koordynowała komunikację w social mediach marki. Wcześniej pracowała także dla Tymbarku oraz Mattela. W nowym miejscu pracy będzie zarządzała projektami w mediach społecznościowych oraz współpracą z influencerami.

Michał Kaliściak, Head of Content & Moderation, który jest związany z180heartbeats + JUNG v MATT od pięciu lat, razem z Raquel Loreną Colmenares, Social Media Manager, pracującą w agencji od 2019 roku, będą rozwijać pomysły na angażujące doświadczenia konsumentów w mediach społecznościowych dla klientów. Ich działania wesprze Natalia Gotowska jako Junior Community Manager. Gotowska wcześniej pracowała w PGE Narodowym, gdzie obsługiwała medialne wydarzenia komercyjne.

Dawid Kaźmierczak, pełniący funkcję Social Media & PR Directora, z końcem listopada 2021 roku rozstaje się z warszawską agencją. Zamierza zaangażować się w swój autorski projekt.

Dział PR agencji będzie natomiast funkcjonował jako samodzielny zespół. Tworzą go Magdalena Łukasiuk, Head of PR, i Joanna Bauer, Junior PR Specialist. (as)

Źródło:

Zdjęcie główne: fot. Michał Murawski, od lewej: Michał Kaliściak i Sylwia Rytel
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin