24/7Communication społecznościowo dla Boscha

dodano: 
28.05.2014
komentarzy: 
0

24/7Communication będzie obsługiwało portale społecznościowe – LinkedIn, YouTube, Facebook -  należące do marki Bosch.

Do zadań agencji będzie należało stworzenie i realizacja strategii obecności Grupy Bosch w Polsce w social mediach oraz stała obsługa profili. Klient został pozyskany w przetargu, a umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne lata.

Za realizację projektu odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Agatę Wrońską (CSR Account Manager/Senior Account Manager).

To kolejny projekt realizowany dla Grupy Bosch. 24/7Communication jest już odpowiedzialne za prowadzenie serwisu Wkręceniwdom.com.pl, a także za obsługę PR – Bosch elektronarzędzia z linii zielonej Bosch. (kg)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin