.

 

25/25 lat: Marki dla Polski – wyróżnienia magazynu Brief rozdane

dodano: 
06.10.2014
komentarzy: 
0

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn Brief opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”, które prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki naszego kraju. 2 października laureatom rozdano wyróżnienia.

Redakcja magazynu Brief wybrała 75 marek, które tworzą wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. To marki, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów. Zestawienie opublikowane zostało w trzech odsłonach – „Marki”, ”Ludzie” oraz „Miejsca i Wydarzenia”.

Jak przyznaje Michał Wolski, zastępca redaktora naczelnego Brief, zestawienie jest kontrowersyjne, gdyż wymagało odrzucenia wielu inicjatyw na rzecz innych, młodych, ale obiecujących. Dlatego też, w kompozycji „Marek dla Polski” zaprezentowane są typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem. Są również propozycje nieco mniej oczywiste, których rozwój dopiero nabiera tempa i rozmachu, lecz którym kredyt zaufania jest niezwykle potrzebny – twierdzi.

2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbyła się gala wręczenia wyróżnień, którą poprzedzała debata „Jak skutecznie budować wizerunek Polski”, poprowadzona przez redaktora naczelnego magazynu „Brief”, Grzegorza Kiszluka. W rozmowie udział wzięli: Aleksandra Piszczorowicz, dyrektor marketingu i sprzedaży w Totalizatorze Sportowym, Tomasz Marszałł, dyrektor departamentu marketingu w PKO Bank Polski, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, wiceprezes POT, Monika Piątkowska, wiceprezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Tomasz Zahorski, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w Marvipol Development oraz Michał Szapiro, partner zarządzający 24/7 Comunication. Debatujący zastanawiali się, co najtrwalej buduje wizerunek kraju, co jest najbardziej skuteczne w takich działaniach i kto powinien zajmować się budowaniem wizerunku Polski.

Wyróżnienia otrzymali:

Marki komercyjne: 4F, Asseco Poland, Atlas, CD PROJEKT, DICE+, Dr Irena Eris, Fakro, GPW, Hortex, Inglot Cosmetics, KGHM, Lotos, LOTTO, Oknoplast, PESA, PKO, Platige Image, PLL LOT, PZU, Reserved, Solaris, Verva, Wyborowa, X-TB, Żubrówka

Ludzie: Tomasz Bagiński, Zbigniew Boniek, Leszek Czarnecki, Marcin Gortat, Agnieszka Holland, Krzysztof Hołowczyc, Krzysztof Kieślowski, Justyna Kowalczyk, Robert Kubica, Jan Kulczyk, Mateusz Kusznierewicz, Stanisław Lem, Robert Lewandowski, Adam Małysz, Leszek Możdżer, Jerzy Owsiak, Jan Paweł II, Krzysztof Penderecki, Roman Polański, Agnieszka Radwańska, Anja Rubik, Tomasz Stańko, Andrzej Wajda, Wilhelm Sasnal, Lech Wałęsa

Miejsca i wydarzenia: Audioriver, Camerimage, Jasna Góra, Konkurs Chopinowski, Kraków, Mazury, Morskie Oko, Off Plus Camera, Open’er Festiwal, Oświęcim, Poznań, Puszcza Białowieska, PWSFiT w Łodzi, Solidarność, Stadnina Koni Janów Podlaski, Toruń, Tour de Pologne, Trójmiasto, Warszawa, Wieliczka, Woodstock, WOŚP, Wrocław, Zamek w Malborku, Zatoka Pucka

 

Źródło:

Patronami wydarzenia byli PRoto.pl, Polskie Radio, Telewizja Polska, i Bankier.pl.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin