sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualności30 mln euro na promocję Polski

30 mln euro na promocję Polski

Polska Organizacja Turystyczna zainaugurowała program promocji Polski za 30 mln euro. Nasz kraj będą reklamowały stoiska na targach oraz spoty radiowe i telewizyjne wykorzystujące wizerunek Fryderyka Chopina.

Program będzie realizowany do 2012 roku. W tym roku nasz kraj będzie promowany głównie w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech – powiedział PAP prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke. Wyjaśnił także, że POT będzie chciała promować nasz kraj, wykorzystując tradycyjne metody, jak stoiska na targach, spoty reklamowe w radiu i telewizji, czy billboardy, ale także nowoczesne narzędzia promocyjne. „Chociażby żaglowiec, który przepłynie przez kilka znaczących dla nas miejsc, i będzie miał na swoich żaglach w tym roku Fryderyka Chopina” – podkreślił prezes.

Partnerami w ramach realizacji niektórych elementów projektu będą Lokalne i Regionalne Organizacje Turystyczne. Zwycięzcą przetargu na projekt i kreację kampanii wizerunkowo-produktowej została agencja reklamowa Young & Rubicam Brands. W polu pokonanych agencji pozostawiła Grupę Eskadra, Polymus, DSK, Profile, Scholz & Friends Warszawa i CAM Media. (bs)

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj