30. urodziny i nowy prezes
Pinnacle Worldwide, sieć niezależnych agencji PR-owskich, obchodzi 30-lecie istnienia. Właśnie wybrała nowe władze i planuje globalną ekspansję. Nowym prezesem sieci została Hannemie Stitz. Pełni ona funkcję CEO Agencji Public Relations Partners z siedzibą we Frankfurcie. Jest to pierwszy niepochodzący z USA szef Pinnacle Worldwide. W trakcie swojej dwuletniej kadencji Stitz planuje skupić się na potrzebach każdego z obsługiwanych regionów oraz na ekspansji do Brazylii, Rosji, Indii i Chin.
Założona w 1976 r. w USA Grupa Pinnacle Inc., z firmami partnerskimi w sześciu miastach i łącznymi zyskami rzędu 4 milionów USD, działa w 57 biurach w czterech regionach – Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w regionie Azji i Pacyfiku. Obejmuje swoim zasięgiem 29 krajów (27 firm w Ameryce Północnej, 19 w Europie, 6 w regionie Azji i 5 w Ameryce Łacińskiej; ich łączne zyski wynoszą rocznie 175 milionów USD). W Polsce reprezentantem Pinnacle Worldwide jest agencja Partner of Promotion, która należy do sieci od 2003 roku. (kk)