Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
38 Content Communication przeprowadzi kampanię dla UNICEF Polska. 38 content communication wesprze unicef polska w opracowaniu i realizacji skierowanej do biznesu kampanii, która ma na celu wspólne wypracowanie założeń współpracy przedsiębiorstw i organizacji humanitarnych. akcja ma być „odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami” i „odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu”. w ramach projektu zaplanowano takie działania jak warsztaty dla firm, produkcja serii podcastów oraz przygotowanie toolkitu dla biznesu. (mb).
38 Content Communication wesprze UNICEF Polska w opracowaniu i realizacji skierowanej do biznesu kampanii, która ma na celu wspólne wypracowanie założeń współpracy przedsiębiorstw i organizacji humanitarnych.
Akcja ma być „odpowiedzią organizacji na stereotypowe spojrzenie na współpracę z przedsiębiorcami” i „odwrócić funkcjonującą dotychczas narrację, według której organizacja humanitarna jest jedynie odbiorcą wsparcia ze strony biznesu”.
W ramach projektu zaplanowano takie działania jak warsztaty dla firm, produkcja serii podcastów oraz przygotowanie toolkitu dla biznesu. (mb)