Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
38 Content Communication z nową strukturą i dyrektorami. we wrześniu 2020 roku 38 content communication wprowadziło zmiany w strukturze i rozwinęło kompetencje. w związku z tym w agencji pojawiły się m.in. nowe stanowiska. funkcję dyrektor zarządzającej objęła anna sambor. odpowiadać będzie za bieżące zarządzanie pracą operacyjną agencji. sambor do tej pory zajmowała stanowiska dyrektorskie w firmach takich jak bakalland, unilever czy pepsico, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych. anna sambor. nowe stanowisko objął także jarosław czujak – od teraz jest dyrektorem sprzedaży i mediów. odpowiada za tworzenie strategii sprzedażowej, zarządzanie współpracą z mediami, zespołem produkcyjnym oraz domem mediowym agencji. wcześniejsze doświadczenie zawodowe czujak zdobywał w firmach takich jak grupa tvn czy deloitte. jarosław czujak. paweł kiszycki objął z kolei stanowisko digital strategist. zajmie się koordynacją funkcjonowania działu digital oraz zarządzaniem strategicznym rozwojem działu i rozwojem narzędzi pod potrzeby klientów. kiszycki wcześniej związany był m.in. z grupą tvn i allegro. dzięki wprowadzonym zmianom agencja stworzyła mocno wyspecjalizowane piony, które wspomogą zespoły pr w całościowej obsłudze klientów. studio graficzne, zespoły mediowy i digitalowy czy pion strategiczny zostały wzmocnione osobowo. utworzono także wewnętrzną komórkę zarządzania produkcją akcji contentowych (m.in. produkcja wideo, eventy, konferencje, lokowania produktów, akcje sponsorskie). rozszerzono również kompetencje działu digital, który w wielu przypadkach jest dominującym kanałem komunikacji. „modele prowadzania działań komunikacyjnych cały czas ewoluują. tym samym wymagania wobec agencji pr stale rosną. chcemy, aby nasza oferta była holistyczna i wykraczała daleko poza standardowy obszar działań public relations. dzięki rozwojowi struktur 38 content communication nasi klienci będą mogli liczyć na jeszcze szersze spectrum skutecznych, multikanałowych działań komunikacyjnych” – mówi katarzyna życińska, ceo 38 content communication. „agencja komunikacji contentowej musi nieustannie dostosowywać się do nowych realiów, co udowodniła pandemia covid-19. nowa struktura 38 content communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. oblicze współczesnego i efektywnego pr zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. bycie skutecznym to nasz priorytet” – dodaje anna sambor, nowa dyrektor zarządzająca agencji. (ak).
We wrześniu 2020 roku 38 Content Communication wprowadziło zmiany w strukturze i rozwinęło kompetencje. W związku z tym w agencji pojawiły się m.in. nowe stanowiska.
Funkcję dyrektor zarządzającej objęła Anna Sambor. Odpowiadać będzie za bieżące zarządzanie pracą operacyjną agencji. Sambor do tej pory zajmowała stanowiska dyrektorskie w firmach takich jak Bakalland, Unilever czy PepsiCo, gdzie odpowiadała za działania marketingowe, rozwój sprzedaży oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych i produktowych.

Anna Sambor
Nowe stanowisko objął także Jarosław Czujak – od teraz jest dyrektorem sprzedaży i mediów. Odpowiada za tworzenie strategii sprzedażowej, zarządzanie współpracą z mediami, zespołem produkcyjnym oraz domem mediowym agencji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe Czujak zdobywał w firmach takich jak Grupa TVN czy Deloitte.

Jarosław Czujak
Paweł Kiszycki objął z kolei stanowisko Digital Strategist. Zajmie się koordynacją funkcjonowania działu Digital oraz zarządzaniem strategicznym rozwojem działu i rozwojem narzędzi pod potrzeby klientów. Kiszycki wcześniej związany był m.in. z Grupą TVN i Allegro.
Dzięki wprowadzonym zmianom agencja stworzyła mocno wyspecjalizowane piony, które wspomogą zespoły PR w całościowej obsłudze klientów. Studio graficzne, zespoły mediowy i digitalowy czy pion strategiczny zostały wzmocnione osobowo. Utworzono także wewnętrzną komórkę zarządzania produkcją akcji contentowych (m.in. produkcja wideo, eventy, konferencje, lokowania produktów, akcje sponsorskie). Rozszerzono również kompetencje działu Digital, który w wielu przypadkach jest dominującym kanałem komunikacji.
„Modele prowadzania działań komunikacyjnych cały czas ewoluują. Tym samym wymagania wobec agencji PR stale rosną. Chcemy, aby nasza oferta była holistyczna i wykraczała daleko poza standardowy obszar działań public relations. Dzięki rozwojowi struktur 38 Content Communication nasi klienci będą mogli liczyć na jeszcze szersze spectrum skutecznych, multikanałowych działań komunikacyjnych” – mówi Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.
„Agencja komunikacji contentowej musi nieustannie dostosowywać się do nowych realiów, co udowodniła pandemia COVID-19. Nowa struktura 38 Content Communication pozwoli na realizację bieżącej współpracy z klientami w sposób kompleksowy i na podstawie silnych kompetencji. Oblicze współczesnego i efektywnego PR zmienia się dynamicznie wraz z pojawiającymi nowymi kanałami i narzędziami umożliwiającymi skuteczną dystrybucję treści. Bycie skutecznym to nasz priorytet” – dodaje Anna Sambor, nowa dyrektor zarządzająca agencji. (ak)