Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
38PR & Content Communication dla marki Tasectan. w czerwcu 2018 roku do grona klientów 38pr & content communication dołączyła marka farmaceutyczna tasectan – wyrób medyczny na problemy z biegunką. marka należy do grupy valeant pharma poland, z którą agencja współpracuje od wiosny 2018 roku. agencja odpowiada za m.in. działania pr-owe i e-pr, influencer marketing, media społecznościowe oraz działania strategiczne, produkcję wideo i product placement. od lipca 2018 roku agencja w mediach społecznościowych realizuje kampanię #biegunk, która ma na celu oswojenie tematu biegunki. po stronie 38pr & content communication za obszar pr-owy odpowiada zespół magdaleny galant, pr managera. działania w mediach społecznościowych realizuje z kolei zespół huberta walkowicza, digital directora, a za działania mediowe odpowiada rafał taranowski, media director. osobą odpowiedzialną za strategię jest katarzyna życińska, prezes agencji. do współpracy doszło w wyniku przetargu. strony nie informują o czasie trwania umowy. wcześniej marka tasectan nie prowadziła działań komunikacyjnych w polsce. (ak).
W czerwcu 2018 roku do grona klientów 38PR & Content Communication dołączyła marka farmaceutyczna Tasectan – wyrób medyczny na problemy z biegunką. Marka należy do grupy Valeant Pharma Poland, z którą agencja współpracuje od wiosny 2018 roku.
Agencja odpowiada za m.in. działania PR-owe i e-PR, influencer marketing, media społecznościowe oraz działania strategiczne, produkcję wideo i product placement. Od lipca 2018 roku agencja w mediach społecznościowych realizuje kampanię #biegunK, która ma na celu oswojenie tematu biegunki.
Po stronie 38PR & Content Communication za obszar PR-owy odpowiada zespół Magdaleny Galant, PR Managera. Działania w mediach społecznościowych realizuje z kolei zespół Huberta Walkowicza, Digital Directora, a za działania mediowe odpowiada Rafał Taranowski, Media Director. Osobą odpowiedzialną za strategię jest Katarzyna Życińska, prezes agencji.
Do współpracy doszło w wyniku przetargu. Strony nie informują o czasie trwania umowy.
Wcześniej marka Tasectan nie prowadziła działań komunikacyjnych w Polsce. (ak)