39 tys. zł za bazę mediów - poznańscy radni skontrolują promocję miasta

dodano: 
06.04.2011
komentarzy: 
0

Jak informuje Gazeta Wyborcza Poznań, lokalni radni postanowili skontrolować wydatki miejskiego biura promocji. Pod lupę chcą wziąć... 100 akcji promocyjnych, które przeprowadził Poznań.

Poznańskich radnych z komisji rewizyjnej zdziwiły niektóre pozycje w promocyjnym budżecie miasta. Wątpliwości wzbudziła m.in. kwota 39 tys. złotych, wydana na bazę mediów, przygotowaną przez firmę Q&A Consulting. Znalazło się w niej 300 zagranicznych dziennikarzy. Radnych zainteresowała także kwota 123 tys. złotych, wydanych na trzy wielkoformatowe reklamy, prezentowane w Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Jak tłumaczy szef poznańskiej promocji Łukasz Goździor, sumy te nie są wygórowane, zwłaszcza że trudno zdobyć kontakt do zagranicznego dziennikarza, a reklamy wisiały w centralnych punktach miast.

Goździor tłumaczył się także z 57 tys. złotych, wydanych na przygotowanie plików produkcyjnych, potrzebnych do przygotowania firmowych materiałów biurowych. „Robili to najlepsi graficy, zatem 57 tys. zł to kwota adekwatna do ich pracy” – stwierdził szef biura promocji w poznańskim magistracie. (ks)

Źródło:

Gazeta Wyborcza Poznań, Radni są oburzeni drogą promocją, Jakub Łukaszewski, 06.04.2011, s. 3
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin