wtorek, 16 lipca, 2024
Strona głównaAktualności4 sposoby na to, by podnieść wartość swojej marki przez wpływowe treści

4 sposoby na to, by podnieść wartość swojej marki przez wpływowe treści

Współprace z influencerami stały się ostatnio bardzo popularne w działaniach pormocyjnych marek. Jest to też jedna z najskuteczniejszych form dotarcia do odbiorców. Jak pisze Kim Westwood na portalu prcouture.com, ważne, aby prawidłowo umieć wykorzystywać treść przygotowaną przez twórców internetowych, tak by odnieść maksymalne korzyści – swoje, gdy posiadamy własną markę bądź klienta.

Kim Westwood opisuje cztery sposoby na to, by jak najlepiej wykorzystać współpracę z influencerami.

1. Zadbaj o wyłączne prawa do wizerunku

Autorka zwraca uwagę, by już na pierwszym etapie partnerstwa pamiętać o tym, by wizerunek influencera z konkretnej kampanii marki był w wyłącznym posiadaniu agencji czy klienta. Własne zdjęcia wykorzystywane w celach marketingowych przynoszą znacznie większą wiarygodność niż np. obrazy stockowe.

2. Publikuj wpływową treść w mediach społecznościowych

Może to banał, ale oznaczanie influencera w postach w mediach społecznościowych publikowanych w ramach kampanii ma wiele zalet. Kim Westwood zauważa, że korzystanie z hashtagów zwiększa zasięg treści i przyciąga nowych obserwujących. Autorka uczula również na to, by nie skupiać się tylko na jednym kanale społecznościowym, ale aby korzystać z wielu w celu zwiększenia grona odbiorców.

3. Twórz różnorodną treść

Kolaboracje z influencerami są nie tylko świetnym sposobem na zdobycie większego grona obserwujących, ale również mogą w ekonomiczny sposób pomóc wygenerować ciekawą i zróżnicowaną treść, czytamy. Nie wystarczy publikować samych zdjęć w różnych kanałach społecznościowych – trzeba zadbać o to, aby częścią kampanii były też np. krótkie filmy, które będą pośrednio promować daną markę w nienachalny sposób.

4. Nie tylko media społecznościowe

Nie można zapominać o tym, że istnieją też inne formy przekazu, takie jak tematyczna prasa czy branżowe portale. Publikacje sponsorowane dają szansę na to, że o danej marce dowie się szersze grono nowych odbiorców, których zainteresuje treść artykułu opublikowanego na stronie czy łamach pisma, które jest im znane, zauważa autorka. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj