Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
4Frame zmienia się w Twożywo. 4frame przeszło rebranding i zmieniło nazwę na twożywo. agencja kreatywna informuje, że od teraz stawia na twórczą pracę oraz otwarte podejście „bez ram i ograniczeń”. jak czytamy w komunikacie prasowym, impulsem do zmiany podejścia były szybko zmieniające się trendy oraz otoczenie. nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać działania oparte o pracę zespołową i warsztatową. najważniejsze dla agencji mają być otwarty umysł oraz chęć tworzenia. twożywo ma stawiać przede wszystkim na bliską współpracę z klientem. celem agencji jest pełne zrozumienie klienta, jego planów oraz specyfiki branży. nowe logo twożywo. stare logo 4frame. „klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. a te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu klienta” – mówi marcin kramek, managing partner, w twożywo. „w naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów” – dodaje. nowa identyfikacja wizualna została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem – czytamy w informacji prasowej. zmiany mają pojawić się na stronie agencji oraz w kanałach i narzędziach komunikacyjnych. (ak).
4Frame przeszło rebranding i zmieniło nazwę na Twożywo. Agencja kreatywna informuje, że od teraz stawia na twórczą pracę oraz otwarte podejście „bez ram i ograniczeń”.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, impulsem do zmiany podejścia były szybko zmieniające się trendy oraz otoczenie. Nowa identyfikacja wizualna ma odzwierciedlać działania oparte o pracę zespołową i warsztatową. Najważniejsze dla agencji mają być otwarty umysł oraz chęć tworzenia.
Twożywo ma stawiać przede wszystkim na bliską współpracę z klientem. Celem agencji jest pełne zrozumienie klienta, jego planów oraz specyfiki branży.

Nowe logo twożywo

Stare logo 4Frame
„Klienci potrzebują dzisiaj agencji do zadań specjalnych. Takich, które potrafią przekładać trendy i nowe narzędzia na personalizowane dla danej marki idee i rozwiązania. A te w efekcie przyniosą konkretne pieniądze do budżetu klienta” – mówi Marcin Kramek, Managing Partner, w Twożywo. „W naszym podejściu kluczowy jest pierwiastek ludzki. Dlatego stawiamy na interdyscyplinarne, seniorskie zespoły, płaską strukturę i sprawność procesów” – dodaje.
Nowa identyfikacja wizualna została uproszczona i uspójniona z nowym podejściem – czytamy w informacji prasowej. Zmiany mają pojawić się na stronie agencji oraz w kanałach i narzędziach komunikacyjnych. (ak)