5 mln na kampanię przeciwko prowadzeniu pod wpływem alkoholu. Przetarg rozstrzygnięty

dodano: 
23.03.2011
komentarzy: 
1

Jest już zwycięzca przetargu rozpisanego przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego na realizację kampanii przeciwdziałającej prowadzeniu pojazdów pod wpływem alkoholu. Wygrała Fabryka Komunikacji Społecznej.

Pierwszy etap prac nad kampanią stanowi przygotowanie strategii i kreacji kampanii na podstawie zleconych wcześniej TNS OBOP badań jakościowych i ilościowych na temat problemu nietrzeźwych kierowców. Fabryka będzie odpowiedzialna ponadto za produkcję ATL i BTL oraz działania z zakresu public relations. Za mediaplan i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediasense. Z kolei przy organizacji eventów agencja będzie współpracować z Promotor United Entertainment, należącym do Grupy TIME. Koszt kampanii wynosi 5 mln zł. Projekt finansowany jest z pożyczki Banku Światowego. (es)

komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
23.03.2011
10:34:00
CCC
(23.03.2011 10:34:00)
Świetna akcja. Jeśli dałoby się to zintegrować z innymi działaniami w ramach naszej prezydencji, byłaby szansa na pozytywną promocję "trzeźwej" Polski.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin