Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
7 profili na Snapchacie, na których znajdziesz rady dotyczące mediów społecznościowych. „media społecznościowe zmieniają się szybko, więc nadążanie za nowymi trendami i narzędziami może być trudne” – zauważa kaylynn chong na blogu hootsuite. jak zatem być na bieżąco? jedną z możliwości jest obserwowanie popularnych kont i wyciąganie wniosków z działalności twórców. na snapchacie działa wielu influencerów, przedsiębiorców, ceo czy autorów. autorka tekstu przedstawia kilku z nich, których warto śledzić. 1. dave morin – przedsiębiorca. to założyciel aplikacji path (platformy służącej do dzielenia się zdjęciami tylko z najbliższymi osobami – przyp. red.), którą koncern google chciał nabyć za 100 milionów dolarów, lecz bezskutecznie. jak czytamy, po odrzuceniu oferty morin założył kolejny start-up – slow ventures – a następnie został ceo w sunrise bio, organizacji związanej ze zdrowiem i medycyną. wcześniej pełnił także kierowniczą funkcję w zespole facebooka, i to dlatego jego wiedza o platformach społecznościowych oraz rozwijaniu biznesu jest według hootsuite warta uwagi. morin chętnie się nią dzieli na swoim snapchacie. 2. gary vaynerchuk – przedsiębiorca i autor. jak informuje chong, jest on inwestorem dostarczającym kapitał wysokiego ryzyka, mówcą i autorem bestsellerowych książek na temat mediów społecznościowych. zbudował kilka firm wartych miliony dolarów. prowadzi także program #askgaryvee, w którym mówi o działalności w social mediach, zakładaniu biznesu i rozwijaniu start-upów. na swoim snapchacie pokazuje, jak wygląda budowanie marki osobistej. 3. mari smith – marketing expert w zespole facebooka, autorka i mówca. jest na piątym miejscu na liście influencerów marketingu, których warto śledzieć w 2017 roku według forbes’a. smith jest autorką dwóch popularnych książek dotyczących social mediów: „the new relationship marketing” i „facebook marketing: an hour a day”. jak czytamy na blogu, ma ogromną wiedzę dotyczącą strategii mediów społecznościowych, którą dzieli się na snapchacie. 4. talia wolf – założycielka start-upów i mówca. to ekspertka w dziedzinie optymalizacji i konwersji witryn internetowych, e-mailingu czy tworzenia stron startowych, a także założycielka start-upów: conversioner oraz getuplift. na swoim snapchacie dzieli się cennymi artykułami, tutorialami i poleca pomocne narzędzia do optymalizacji stron. jak zauważa chong, tworzy jakościowe treści nastawione na odbiorcę. 5. peter shankman – założyciel i międzynarodowy mówca. najbardziej znany jest z założenia serwisu łączącego dziennikarzy czy blogerów z ekspertami – help a reporter out. shankman jest także ceo i założycielem the geek factory – firmy zajmującej się mediami społecznościowymi, marketingiem i strategią pr-ową, pisze chong. jako znawca branży public relations shankman ma bogatą wiedzę dotyczącą budowania zasięgów w social mediach. swojego profilu na snapchacie używa do dzielenia się wiedzą – a wszystko to związane jest z tematyką reklamowania biznesu na platformach internetowych. źródło: screen ze strony twitter.com/petershankman. 6. everette taylor – przedsiębiorca i marketing executive. to założyciel millisense, współtwórca growthhackers, zarządca działu marketingu w sticker mule oraz strateg rozwoju w firmie microsoft. jak czytamy, jest także wicedyrektorem marketingu w skurt – serwisie dostarczającym samochody na wynajem. jego profil na snapchacie to wskazówki i sztuczki dotyczące mediów społecznościowych, których nauczył się w swojej pracy. zaczynał jako bezdomny licealista, a w wieku 19 lat prowadził własną firmę, co czyni go wzorem dla wielu marketingowców – informuje blog hootsuite. 7. amy schmittauer – youtuberka, autorka i mówca. jest coachem contentmarketingu i autorką „vlog like a boss: how to kill it online with video blogging”, a najlepiej znana jest ze swojej działalności na youtubie. na tym kanale dzieli się radami, jak vlogować profesjonalnie. jednocześnie prowadzi konto na snapchacie, na którym prezentuje mniej formalne i zabawne treści, które skupiają się wokół porad dotyczących social mediów. źródło: screen ze strony twitter.com/schmittastic. (bm).
„Media społecznościowe zmieniają się szybko, więc nadążanie za nowymi trendami i narzędziami może być trudne” – zauważa Kaylynn Chong na blogu Hootsuite. Jak zatem być na bieżąco? Jedną z możliwości jest obserwowanie popularnych kont i wyciąganie wniosków z działalności twórców. Na Snapchacie działa wielu influencerów, przedsiębiorców, CEO czy autorów. Autorka tekstu przedstawia kilku z nich, których warto śledzić.
To założyciel aplikacji Path (platformy służącej do dzielenia się zdjęciami tylko z najbliższymi osobami – przyp. red.), którą koncern Google chciał nabyć za 100 milionów dolarów, lecz bezskutecznie. Jak czytamy, po odrzuceniu oferty Morin założył kolejny start-up – Slow Ventures – a następnie został CEO w Sunrise Bio, organizacji związanej ze zdrowiem i medycyną. Wcześniej pełnił także kierowniczą funkcję w zespole Facebooka, i to dlatego jego wiedza o platformach społecznościowych oraz rozwijaniu biznesu jest według Hootsuite warta uwagi. Morin chętnie się nią dzieli na swoim Snapchacie.
Jak informuje Chong, jest on inwestorem dostarczającym kapitał wysokiego ryzyka, mówcą i autorem bestsellerowych książek na temat mediów społecznościowych. Zbudował kilka firm wartych miliony dolarów. Prowadzi także program #AskGaryVee, w którym mówi o działalności w social mediach, zakładaniu biznesu i rozwijaniu start-upów. Na swoim Snapchacie pokazuje, jak wygląda budowanie marki osobistej.
3. Mari Smith – Marketing Expert w zespole Facebooka, autorka i mówca
Jest na piątym miejscu na liście influencerów marketingu, których warto śledzieć w 2017 roku według Forbes’a. Smith jest autorką dwóch popularnych książek dotyczących social mediów: „The New Relationship Marketing” i „Facebook Marketing: An Hour A Day”. Jak czytamy na blogu, ma ogromną wiedzę dotyczącą strategii mediów społecznościowych, którą dzieli się na Snapchacie.
To ekspertka w dziedzinie optymalizacji i konwersji witryn internetowych, e-mailingu czy tworzenia stron startowych, a także założycielka start-upów: Conversioner oraz GetupLift. Na swoim Snapchacie dzieli się cennymi artykułami, tutorialami i poleca pomocne narzędzia do optymalizacji stron. Jak zauważa Chong, tworzy jakościowe treści nastawione na odbiorcę.
Najbardziej znany jest z założenia serwisu łączącego dziennikarzy czy blogerów z ekspertami – Help A Reporter Out. Shankman jest także CEO i założycielem The Geek Factory – firmy zajmującej się mediami społecznościowymi, marketingiem i strategią PR-ową, pisze Chong. Jako znawca branży public relations Shankman ma bogatą wiedzę dotyczącą budowania zasięgów w social mediach. Swojego profilu na Snapchacie używa do dzielenia się wiedzą – a wszystko to związane jest z tematyką reklamowania biznesu na platformach internetowych.
Źródło: screen ze strony twitter.com/petershankman
To założyciel MilliSense, współtwórca GrowthHackers, zarządca działu marketingu w Sticker Mule oraz strateg rozwoju w firmie Microsoft. Jak czytamy, jest także wicedyrektorem marketingu w Skurt – serwisie dostarczającym samochody na wynajem. Jego profil na Snapchacie to wskazówki i sztuczki dotyczące mediów społecznościowych, których nauczył się w swojej pracy. Zaczynał jako bezdomny licealista, a w wieku 19 lat prowadził własną firmę, co czyni go wzorem dla wielu marketingowców – informuje blog Hootsuite.
Jest coachem contentmarketingu i autorką „Vlog Like a Boss: How to Kill It Online with Video Blogging”, a najlepiej znana jest ze swojej działalności na YouTubie. Na tym kanale dzieli się radami, jak vlogować profesjonalnie. Jednocześnie prowadzi konto na Snapchacie, na którym prezentuje mniej formalne i zabawne treści, które skupiają się wokół porad dotyczących social mediów.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
7 profili na Snapchacie, na których znajdziesz rady dotyczące mediów społecznościowych. „media społecznościowe zmieniają się szybko, więc nadążanie za nowymi trendami i narzędziami może być trudne” – zauważa kaylynn chong na blogu hootsuite. jak zatem być na bieżąco? jedną z możliwości jest obserwowanie popularnych kont i wyciąganie wniosków z działalności twórców. na snapchacie działa wielu influencerów, przedsiębiorców, ceo czy autorów. autorka tekstu przedstawia kilku z nich, których warto śledzić. 1. dave morin – przedsiębiorca. to założyciel aplikacji path (platformy służącej do dzielenia się zdjęciami tylko z najbliższymi osobami – przyp. red.), którą koncern google chciał nabyć za 100 milionów dolarów, lecz bezskutecznie. jak czytamy, po odrzuceniu oferty morin założył kolejny start-up – slow ventures – a następnie został ceo w sunrise bio, organizacji związanej ze zdrowiem i medycyną. wcześniej pełnił także kierowniczą funkcję w zespole facebooka, i to dlatego jego wiedza o platformach społecznościowych oraz rozwijaniu biznesu jest według hootsuite warta uwagi. morin chętnie się nią dzieli na swoim snapchacie. 2. gary vaynerchuk – przedsiębiorca i autor. jak informuje chong, jest on inwestorem dostarczającym kapitał wysokiego ryzyka, mówcą i autorem bestsellerowych książek na temat mediów społecznościowych. zbudował kilka firm wartych miliony dolarów. prowadzi także program #askgaryvee, w którym mówi o działalności w social mediach, zakładaniu biznesu i rozwijaniu start-upów. na swoim snapchacie pokazuje, jak wygląda budowanie marki osobistej. 3. mari smith – marketing expert w zespole facebooka, autorka i mówca. jest na piątym miejscu na liście influencerów marketingu, których warto śledzieć w 2017 roku według forbes’a. smith jest autorką dwóch popularnych książek dotyczących social mediów: „the new relationship marketing” i „facebook marketing: an hour a day”. jak czytamy na blogu, ma ogromną wiedzę dotyczącą strategii mediów społecznościowych, którą dzieli się na snapchacie. 4. talia wolf – założycielka start-upów i mówca. to ekspertka w dziedzinie optymalizacji i konwersji witryn internetowych, e-mailingu czy tworzenia stron startowych, a także założycielka start-upów: conversioner oraz getuplift. na swoim snapchacie dzieli się cennymi artykułami, tutorialami i poleca pomocne narzędzia do optymalizacji stron. jak zauważa chong, tworzy jakościowe treści nastawione na odbiorcę. 5. peter shankman – założyciel i międzynarodowy mówca. najbardziej znany jest z założenia serwisu łączącego dziennikarzy czy blogerów z ekspertami – help a reporter out. shankman jest także ceo i założycielem the geek factory – firmy zajmującej się mediami społecznościowymi, marketingiem i strategią pr-ową, pisze chong. jako znawca branży public relations shankman ma bogatą wiedzę dotyczącą budowania zasięgów w social mediach. swojego profilu na snapchacie używa do dzielenia się wiedzą – a wszystko to związane jest z tematyką reklamowania biznesu na platformach internetowych. źródło: screen ze strony twitter.com/petershankman. 6. everette taylor – przedsiębiorca i marketing executive. to założyciel millisense, współtwórca growthhackers, zarządca działu marketingu w sticker mule oraz strateg rozwoju w firmie microsoft. jak czytamy, jest także wicedyrektorem marketingu w skurt – serwisie dostarczającym samochody na wynajem. jego profil na snapchacie to wskazówki i sztuczki dotyczące mediów społecznościowych, których nauczył się w swojej pracy. zaczynał jako bezdomny licealista, a w wieku 19 lat prowadził własną firmę, co czyni go wzorem dla wielu marketingowców – informuje blog hootsuite. 7. amy schmittauer – youtuberka, autorka i mówca. jest coachem contentmarketingu i autorką „vlog like a boss: how to kill it online with video blogging”, a najlepiej znana jest ze swojej działalności na youtubie. na tym kanale dzieli się radami, jak vlogować profesjonalnie. jednocześnie prowadzi konto na snapchacie, na którym prezentuje mniej formalne i zabawne treści, które skupiają się wokół porad dotyczących social mediów. źródło: screen ze strony twitter.com/schmittastic. (bm).