8 agencji walczy o budżet Banku Gospodarstwa Krajowego

dodano: 
16.02.2012
komentarzy: 
0

Osiem agencji bierze udział w przetargu Banku Gospodarstwa Krajowego na prowadzenie usług PR. Bank na ten cel zamierza wydać 123 tys. zł brutto. Agencje żądają co najmniej 100 tys. więcej.

Zwycięzca przetargu będzie odpowiedzialny za doradztwo medialne, działania zapobiegające sytuacjom kryzysowym oraz organizowanie spotkań z dziennikarzami. Przy ocenie złożonych ofert pod uwagę będą brane: koncepcja realizacji usługi (70 proc. oceny) oraz zaproponowana cena (30 proc.).

Najtańszą ofertę, opiewającą na 221 tys. złotych, złożyła agencja magnifiCo. Agencja Am Art. Media zaproponowała cenę 249 tys. złotych. Oferta Profile wyniosła 266 tys. złotych, Ciszewski MSL Financial Communications zaproponowała cenę 280 tys. zł. Ceny zaproponowane przez pozostałych uczestników przekroczyły 300 tys.: oferta firmy TBT i Wspólnicy wyniosła 310 tys. zł, Media Forum - 369 tys., ComPress - 406 tys., a Grayling - 633 tys. zł.

Mimo że stawki zaproponowane przez agencje przekraczają zakładany budżet, BGK nie bierze na razie pod uwagę powtórzenia przetargu. Tymczasem agencje mają uzupełnić swoje oferty. (ks)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin