8 polskich firm wśród zwycięzców Stevie Awards
Agencje WebTalk, Genesis PR, Procontent Communication, Think Kong i Planet PR znalazły się wśród laureatów tegorocznej edycji International Business Awards, konkursu z cyklu Stevie Awards.
Złotą statuetkę w kategorii Issues Management i srebrną w kategorii Public Affairs otrzymało Genesis PR. Agencję doceniono za kampanię przygotowaną dla Konfederacji Lewian.
Srebro w trzech kategoriach zdobyło WebTalk: za WebTalk Burger (w kategorii Kampania PR lub komunikacyjnej o niskim budżecie), rebranding serwisu Gazetapraca.pl na Facebooku (kategoria Akcja social mediowa) i kampanię wspierającą powrót na rynek zegarków Błonie (Startup roku).
WebTalk otrzymał także brąz za komunikację raportu Rejestru Dłużników ERIF BIG o zadłużeniu biur podróży. Brązowe nagrody otrzymała także agencje Procontent Communication w kategorii media relations (za akcję „Płodny Polak” na zlecenie fundacji Nadzieja dla Zdrowia) i program CSR (za program „Cha-Ching” zrealizowany dla Prudential).
Brąz zdobyły też agencje Think Kong (brąz w kategorii social mediowej za kampanię „Paczki wdzięczności” kawy Prima) i Planet PR (w kategorii Event za European Rover Challenge).
Listę nagrodzonych uzupełniają trzy polskie firmy. Idea Bank zdobyła dwie złote statuetki: w kategorii „Najbardziej innowacyjnych firm” i „Najlepszych usług finansowych” oraz dwa srebra: w tej kategorii za usługę Money Collection i oddział Idea Hub. Ponadto zasiadający w zarządzie Idea Banku Dominik Fajbusiewicz otrzymał srebro w kategorii Innowator Roku.
Polpharma otrzymała złoto w kategorii Issues Management za akcję „Przygotuj się na wstrząs”, a spółce Eneria przyznano tytuł firmy roku w kategorii energetycznej.
To nie jedyny polski akcent podczas tegorocznej edycji konkursu. Wśród jurorów Stevie Awards znalezli się m.in: Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication, Eliza Misiecka, dyrektor Genesis PR, Michał Dunin, Managing Director WebTalk i Katarzyna Pawlikowska, Managing Partner Garden of Words. (mw)