poniedziałek, 16 czerwca, 2025
Strona głównaAktualności940 tys. zł na łódzkie gadżety

940 tys. zł na łódzkie gadżety

Fakt Łódź ujawnia wydatki łódzkiego magistratu na gadżety promocyjne. Sama szefowa tamtejszego biura promocji przyznaje, że zainwestowana w to suma robi spore wrażenie.

Miasto wydało prawie 940 tys. zł na kubeczki, portfele z logo miasta czy laleczki przedstawiające „kapitana kulturę”– zdaniem autora tekstu – gadżet, który „straszy” najbardziej ze wszystkich. Z tekstu dowiadujemy się również, że zamówienia odbywały się bez przetargów. Szefowa łódzkiego biura promocji w następujący sposób tłumaczy konieczność ponoszenia takich inwestycji: „czasy, w których produkowano jedynie smycze z napisami i tandetne długopisy, dawno już minęły”, mówi Dominika Ostrowska-Augustyniak.(ał)

Na PRoto zastanawialiśmy się już nad tym, czy Łódź ma strategię promocyjną

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj