.

 

Abramczyk radzi partiom

dodano: 
21.04.2009
komentarzy: 
0

Na łamach dziennika Polska Gerald Abramczyk, specjalista od marketingu politycznego, udziela wywiadu Agatonowi Kozińskiemu. Pytany o ocenę najnowszego spotu PiS-u ekspert zauważa, że filmik jest nieskuteczny, bo przypomina reklamówki partii sprzed dwóch lat, kiedy to przegrała ona wybory. Jego zdaniem, PiS – jeśli tym razem chce wybory wygrać – powinien postawić na wyraźne odróżnienie się od PO. Ale - jak mówi Abramczyk:„Nie wystarczy powtarzać w kółko, że Tusk jest zły, by zdobyć władzę. Trzeba także działać konstruktywnie, wykreować własny przekaz”.

Abramczyk radzi PiS-owi, by sformułował jasne przesłanie, dzięki któremu dotrze do wyborców. Oceniając PO, nie pochwala on natomiast sztuczności w kreacji wizerunku i przewagi formy nad treścią. Jednak za najpoważniejszy błąd partii uważa jej krótkoterminowość – natychmiastowe reagowanie w palących, aktualnych sprawach, ale bez konsekwentnego budowania idei partii na ponadczasowych tematach. „A właśnie takie tematy budują wizerunek partii” – dodaje.

Abramczyk zauważa także, że aby partie skutecznie zjednywały sobie wyborców powinny posługiwać się językiem zrozumiałym dla wszystkich, nie hermetycznym żargonem. (kk)

Źródło:

Polska, PO jest sztuczna, a PiS goni własny ogon, Z Geraldem Abramczykiem rozmawia Agaton Koziński, 20.04.09, s.16
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin