Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
ABW radzi cywilom, co robić w razie ataku terrorystycznego. agencja bezpieczeństwa wewnętrznego wskazuje „4u”, czyli cztery czynności, jakie powinien podejmować obywatel w razie zagrożenia terrorystycznego. „każdy może być świadkiem takich wydarzeń. bez względu na miejsce, w którym jesteś – w kraju czy za granicą” – uczulają służby w ramach kampanii informacyjnej. uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – radzi abw w serii animacji informacyjnych. na cele kampanii powstał także spot, na którym zainscenizowano atak terrorystyczny w kinie z wykorzystaniem materiału wybuchowego oraz karabinu szturmowego. materiał skupia się na działalności cywilów, nie antyterrorystów. abw zwraca w tym kontekście uwagę, by na podejrzane sytuacje reagować z wyprzedzeniem i informować odpowiednie służby (na przykład za pomocą numeru 112), a w razie niemożliwości uniknięcia konfrontacji – korzystać z prawa do obrony. „w pierwszych sekundach i minutach zdarzenia o charakterze terrorystycznym… to ty jesteś »antyterrorystą«!” – podkreśla abw w spocie. materiały przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie 4u.tpcoe.gov.pl. inicjatorem działań jest centrum prewencji terrorystycznej abw. kampanię sfinansowało ministerstwo spraw wewnętrznych i administracji z rezerwy celowej, która była przeznaczona na zrealizowanie „narodowego programu antyterrorystycznego na lata 2015-2019”. spot, animacje i kanał na youtubie przygotowała agencja aplan media, którą wyłoniono w ramach przetargu. (mp).
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego wskazuje „4U”, czyli cztery czynności, jakie powinien podejmować obywatel w razie zagrożenia terrorystycznego. „Każdy może być świadkiem takich wydarzeń. Bez względu na miejsce, w którym jesteś – w kraju czy za granicą” – uczulają służby w ramach kampanii informacyjnej.
Uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – radzi ABW w serii animacji informacyjnych. Na cele kampanii powstał także spot, na którym zainscenizowano atak terrorystyczny w kinie z wykorzystaniem materiału wybuchowego oraz karabinu szturmowego. Materiał skupia się na działalności cywilów, nie antyterrorystów. ABW zwraca w tym kontekście uwagę, by na podejrzane sytuacje reagować z wyprzedzeniem i informować odpowiednie służby (na przykład za pomocą numeru 112), a w razie niemożliwości uniknięcia konfrontacji – korzystać z prawa do obrony.
„W pierwszych sekundach i minutach zdarzenia o charakterze terrorystycznym… to TY jesteś »antyterrorystą«!” – podkreśla ABW w spocie.
Materiały przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie 4u.tpcoe.gov.pl.
Inicjatorem działań jest Centrum Prewencji Terrorystycznej ABW. Kampanię sfinansowało Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji z rezerwy celowej, która była przeznaczona na zrealizowanie „Narodowego Programu Antyterrorystycznego na lata 2015-2019”. Spot, animacje i kanał na YouTubie przygotowała agencja Aplan Media, którą wyłoniono w ramach przetargu. (mp)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
ABW radzi cywilom, co robić w razie ataku terrorystycznego. agencja bezpieczeństwa wewnętrznego wskazuje „4u”, czyli cztery czynności, jakie powinien podejmować obywatel w razie zagrożenia terrorystycznego. „każdy może być świadkiem takich wydarzeń. bez względu na miejsce, w którym jesteś – w kraju czy za granicą” – uczulają służby w ramach kampanii informacyjnej. uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – radzi abw w serii animacji informacyjnych. na cele kampanii powstał także spot, na którym zainscenizowano atak terrorystyczny w kinie z wykorzystaniem materiału wybuchowego oraz karabinu szturmowego. materiał skupia się na działalności cywilów, nie antyterrorystów. abw zwraca w tym kontekście uwagę, by na podejrzane sytuacje reagować z wyprzedzeniem i informować odpowiednie służby (na przykład za pomocą numeru 112), a w razie niemożliwości uniknięcia konfrontacji – korzystać z prawa do obrony. „w pierwszych sekundach i minutach zdarzenia o charakterze terrorystycznym… to ty jesteś »antyterrorystą«!” – podkreśla abw w spocie. materiały przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie 4u.tpcoe.gov.pl. inicjatorem działań jest centrum prewencji terrorystycznej abw. kampanię sfinansowało ministerstwo spraw wewnętrznych i administracji z rezerwy celowej, która była przeznaczona na zrealizowanie „narodowego programu antyterrorystycznego na lata 2015-2019”. spot, animacje i kanał na youtubie przygotowała agencja aplan media, którą wyłoniono w ramach przetargu. (mp).