Aby konferencję zwieńczył sukces

dodano: 
26.09.2005
komentarzy: 
0

Iwona Kubicz, account director w On Board PR, pisze na łamach Gazety Bankowej o „spotkaniach z czwartą władzą”, czyli o konferencjach prasowych. W artykule znajdziemy odpowiedzi na pytania, jak zachęcić dziennikarzy do przyjścia na konferencję, jak się do niej przygotować i co zrobić po jej zakończeniu. „Aby spotkanie z mediami było rzeczywiście udane, najpierw należy się zastanowić, czy jego temat rzeczywiście zainteresuje dziennikarzy.
(...) Czasami organizowanie konferencji może być wręcz bardzo niebezpieczne” – ostrzega Kubicz. Dobrym czasem na zorganizowanie konferencji są, według autorki, momenty przełomowe dla firmy, duże inwestycje czy inauguracja projektów rozwojowo-badawczych. Mniej istotne komunikaty powinny być przekazywane za pomocą informacji prasowych i indywidualnych rozmów z dziennikarzami. W dalszej części artykułu Kubicz opowiada o formach spotkań z dziennikarzami, odpowiednim przygotowaniu listy mediów i zaproszeń, doborze miejsca i czasu spotkania oraz obsłudze pokonferencyjnej.

Źródło:

Gazeta Bankowa, Spotkania z czwartą władzą, Iwona Kubicz, 26.09.05, s. 30
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin