czwartek, 26 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościAby lepiej się sprzedać

Aby lepiej się sprzedać

„Politycy dzielą się na tych, co korzystają, oraz na tych, co się do tego przyznają”, mówił na antenie radia TOK FM o doradztwie wizerunowym Mirosław Oczkoś z Oczkoś Perfect Image. Po 1989 roku porady dotyczące kształtowania publicznego image’u były w Polsce pewnym novum, tłumaczył ekspert; dziś nie budzą większego zdziwienia.

Jako jeden z pierwszych z doradztwa wizerunkowego skorzystał Aleksander Kwaśniewski. Do szkolenia z zakresu marketingu politycznego przyznał się także Andrzej Lepper, wymieniał gość audycji. Dziś usługom tym poddaje się nawet Jarosław Kaczyński, początkowo – jak przekonuje Oczkoś – oporny wobec takich praktyk. Ekspert był zdania, że retusz publicznego image’u wcale nie odebrał byłemu premierowi powagi. Dzięki pracy nad jego medialną prezentacją „to, co miał w głowie zaczęło lepiej się sprzedawać”.

Wizerunek publiczny, błędnie kojarzy się jedynie z politykami, biznesmenami czy aktorami, a przecież sami zaczynamy go kreować przekraczając próg naszego domu, zauważa Oczkoś.(ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł