Ad Future Communications&PR Group i Łódź Art Center

dodano: 
16.08.2010
komentarzy: 
0

Konkurs dla firm z województwa łódzkiego pt. „Pokaż się” i  konferencja „Jak wykorzystać kulturę i sztukę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy" to nowy projekt realizowany przez Łódź Art Center przy współpracy z agencją Ad Future, pod hasłem „Biznes dla Łodzi”.   Jego celem jest zaangażowanie firm z województwa łódzkiego w starania Łodzi o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

Do konkursu zostało zaproszonych kilkaset firm, które mogą ze swoich produktów stworzyć logo Łódź Europejska Stolica Kultury 2016, wystawa ich prac odbędzie się we wrześniu w Manufakturze. Program zaplanowano na 6 lat i jego efektem ma być stworzenie kreatywnego partnerstwa pomiędzy biznesem i sztuką.

Właścicielką agencji Ad Future  jest Iza Bogus, wcześniej dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i rzecznik prasowy linii lotniczych Centralwings, należących do PLL LOT, odpowiedzialna za strategię wizerunkową, pozycjonowanie i wprowadzenie marki na rynek.

Bogus założyła agencję w 2003, ale pod nazwą Madia&COM, potem zawiesiła działalność – na czas pracy Centralwings - a teraz ją reaktywowała pod nową nazwą Ad Future. Jak podkreśla, to całkiem nowe przedsięwzięcie. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin