Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Ad Future Communications&PR Group i Łódź Art Center. konkurs dla firm z województwa łódzkiego pt. „pokaż się” i konferencja „jak wykorzystać kulturę i sztukę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy” to nowy projekt realizowany przez łódź art center przy współpracy z agencją ad future, pod hasłem „biznes dla łodzi”. jego celem jest zaangażowanie firm z województwa łódzkiego w starania łodzi o tytuł europejskiej stolicy kultury 2016. do konkursu zostało zaproszonych kilkaset firm, które mogą ze swoich produktów stworzyć logo łódź europejska stolica kultury 2016, wystawa ich prac odbędzie się we wrześniu w manufakturze. program zaplanowano na 6 lat i jego efektem ma być stworzenie kreatywnego partnerstwa pomiędzy biznesem i sztuką. właścicielką agencji ad future jest iza bogus, wcześniej dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy linii lotniczych centralwings, należących do pll lot, odpowiedzialna za strategię wizerunkową, pozycjonowanie i wprowadzenie marki na rynek. bogus założyła agencję w 2003, ale pod nazwą madia&com, potem zawiesiła działalność – na czas pracy centralwings – a teraz ją reaktywowała pod nową nazwą ad future. jak podkreśla, to całkiem nowe przedsięwzięcie. (kk).
Konkurs dla firm z województwa łódzkiego pt. „Pokaż się” i konferencja „Jak wykorzystać kulturę i sztukę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy” to nowy projekt realizowany przez Łódź Art Center przy współpracy z agencją Ad Future, pod hasłem „Biznes dla Łodzi”. Jego celem jest zaangażowanie firm z województwa łódzkiego w starania Łodzi o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016.
Do konkursu zostało zaproszonych kilkaset firm, które mogą ze swoich produktów stworzyć logo Łódź Europejska Stolica Kultury 2016, wystawa ich prac odbędzie się we wrześniu w Manufakturze. Program zaplanowano na 6 lat i jego efektem ma być stworzenie kreatywnego partnerstwa pomiędzy biznesem i sztuką.
Właścicielką agencji Ad Future jest Iza Bogus, wcześniej dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i rzecznik prasowy linii lotniczych Centralwings, należących do PLL LOT, odpowiedzialna za strategię wizerunkową, pozycjonowanie i wprowadzenie marki na rynek.
Bogus założyła agencję w 2003, ale pod nazwą Madia&COM, potem zawiesiła działalność – na czas pracy Centralwings – a teraz ją reaktywowała pod nową nazwą Ad Future. Jak podkreśla, to całkiem nowe przedsięwzięcie. (kk)