Adam Burak dyrektorem ds. marketingu i komunikacji w Grupie Lotos

dodano: 
04.08.2016
komentarzy: 
0

Adam Burak objął funkcję dyrektora ds. marketingu i komunikacji Grupy LOTOS z dniem 1 lipca 2016 roku. Stanowisko powstało na skutek zmian organizacyjnych, w wyniku których połączono biura zajmujące się marketingiem i komunikacją gdańskiego koncernu.

W zakresie koordynowania działań marketingowych Adam Burak zastąpił Annę Goliszewską. W zajmie się również komunikacją spółki, w tym działaniami z zakresu PR, sponsoringu i CSR. Przejmując te obowiązki, Adam Burak zastąpił Jowitę Twardowską, która pozostała w Grupie LOTOS, realizując zadania z zakresu CSR.

Jest absolwentem Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Stosunków Międzynarodowych oraz ukończył studia podyplomowe Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Europejskiej im. Józefa Tischnera w Krakowie. Doświadczenie w zakresie marketingu i komunikacji zdobywał w trakcie kariery zawodowej, zajmując w ostatnich latach stanowiska zarządcze w tym obszarze. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin