.

Adrianna Morze dyrektorką marketingu i komunikacji w DB Schenker

dodano: 
11.05.2022
komentarzy: 
0

Z początkiem maja 2022 roku stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w Klastrze North & East Europe w firmie logistycznej DB Schenker objęła Adrianna Morze. DB Schenker łączy jednocześnie dwa zespoły, które dotychczas funkcjonowały w strukturze firmy oddzielnie – marketingu i komunikacji (który odpowiada m.in. za działania PR).

Do zadań Morze należy bieżące zarządzanie strategią wizerunkową i komunikacyjną firmy. Ponadto zajmie się m.in. rozwinięciem nowoczesnych narzędzi z obszarów digital oraz automation marketingu, a także wsparciem zespołu sprzedaży.

Morze poprzednio pracowała w FM Logistic na stanowisku kierownika ds. marketingu i komunikacji. Była odpowiedzialna była za kreację i implementację strategii komunikacji oraz bieżącą realizację działań marketingowych firmy w czterech krajach Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja oraz Węgry).

Wcześniej z kolei Adrianna Morze pełniła funkcję Senior PR Managera w agencji Ogilvy PR (wcześniej Cohn&Wolfe), a także w Havas PR. Prowadziła projekty głównie z zakresu komunikacji korporacyjnej.

Dotychczasowa dyrektor komunikacji w klastrze NEE DB Schenker – Monika Pachniak-Radzińska – objęła w firmie stanowisko doradcy zarządu ds. komunikacji.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin