Afrykański PR

dodano: 
21.10.2008
komentarzy: 
0

Agencje public relations z Afryki i tamtejsi PR-owcy szykują się do corocznej kontynentalnej konferencji branżowej. Tym razem specjaliści debatować będą nad definicją i znaczeniem CSR-u, donosi portal AllAfrica.com.

Hasłem przewodnim ogólnoafrykańskiej konferencji dla PR-owców, która odbędzie się 21 listopada w Lagos, będzie „Odpowiedzialność a zysk”. Spotkanie ma pokazać różne oblicza CSR-u oraz przekonać do takiej praktyki środowiska biznesowe.

W Afryce, jak podkreślają lokalni PR-owcy, społeczna odpowiedzialność firm jest praktyką mało rozpowszechnioną i często błędnie definiowaną. Dla przykładu: w Nigerii jedynie kilka firm ma profesjonalnie opracowaną strategię społecznej odpowiedzialności, tłumaczy Alima Atta z Sesema PR. „A w przekonaniu przedstawicieli wielu korporacji CSR równoznaczny jest jedynie ze sponsoringiem i dotacjami”, dodaje Atta.(ał)

Źródło:

AllAfrica.com
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin