Agencja Goahead w finale międzynarodowego konkursu na kampanię edukacyjną
Agencja Goahead, jako jedyna agencja z Europy Centralnej dotarła do finałowego etapu ogólnoświatowego konkursu UNICEF i Clear Channel na kampanię dotyczącą zagrożenia AIDS w krajach Trzeciego Świata. W konkursie wzięło udział 300 projektów z 30 krajów. Wśród wyróżnionych propozycji znalazły się prace takich agencji jak: Grey, Tequila, McCann Erickson, TBWA, Ogilvy&Mather i BBDO. Zadanie konkursowe polegało na zaprojektowaniu billboardów i plakatów kampanii edukacyjnej uświadamiającej skalę zagrożenia AIDS w krajach rozwijających się, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży.
Prace oceniane były przez międzynarodowe jury. Zwycięski projekt, przygotowany przez południowoafrykańską agencję reklamową BesterBurke, zostanie jeszcze w tym roku zaprezentowany na międzynarodowych konferencjach prasowych, które odbędą się jednocześnie w Cape Town, Nowym Jorku i Londynie. Autorami polskiej pracy, która znalazła się na short liście są Wojciech Panasiuk (copywriter) i Norbert Skumiał (art director) – team kreatywny Agencji Goahead.