Po raz kolejny unieważniono przetarg nieograniczony na promocję Poznania zagranicą. Jedyną ofertę zgłosiła agencja Just, której oferta nie spełniła warunków formalnych.
Agencja Just ubiegała się o opracowanie mediaplanu i przygotowanie kreacji kampanii. Przez 15 tygodni Poznań miał być promowany w Niemczech, Wielkiej Brytanii, we Francji i Hiszpanii. Akcję planowano m.in. w prasie, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Poznański Ratusz nie zdecydował jeszcze o ponownym wznowieniu przetargu.
Jak informowaliśmy na łamach PRoto.pl rozstrzygnięcie poprzedniego przetargu miało miejsce w grudniu ubiegłego roku. Just także wtedy była jedyną agencją, która złożyła wymagane dokumenty. Agencja spełniła wówczas wymagania formalne. Jednak przetarg zakwestionowano. Biuro zamówień publicznych Urzędu Miasta dopatrzyło się uchybień w samym przebiegu przetargu. (bs)


