Agencja Neuron podważa wiarygodność rankingu H&M
Agencja Neuron wydała oficjalne oświadczenie dotyczące czerwcowego rankingu magazynu Home&Market. W ocenie zarządu agencji, ranking ten nie jest wiarygodny. W oświadczeniu agencji czytamy:
Według autorów badania, informacje o aktualnych klientach danej agencji były pozyskiwane ze strony internetowej tejże. Wobec tego postanowiliśmy sprawdzić wszystkich klientów, z którymi mieliśmy przyjemność pracować w ciągu ostatnich miesięcy, a na naszej stronie widniała informacja o tym – w sumie 11.
Wszyscy zapytani przez nas obecni i byli klienci zgodnie i pisemnie oświadczyli, że w ostatnich miesiącach żaden ankieter z Instytutu Analiz Gospodarczo-Ekonomicznych ani redakcji Home&Market nie skontaktował się z nimi w celu przeprowadzenia badania zadowolenia z agencji PR.
Agencja, by zostać sklasyfikowana, musiała otrzymać 5 pełnych ankiet, więc nasza firma w ogóle nie powinna być ujęta w rankingu.
Twierdzimy zatem, że ranking przygotowany taką metodą jest kompletnie niewiarygodny, (…) przypadek klientów Neurona wystarczy, by kwestionować całe badanie.
Oświadczenie podpisane zostało przez prezesa zarządu agencji Neuron, Marka Wróbla, oraz zespół.
Redakcja magazynu Home&Market nie komentuje oświadczenia wydanego przez agencję.