.

 

Agencja PRIMUM PR wygrała przetarg

dodano: 
09.03.2009
komentarzy: 
0

Agencja PRIMUM Public Relations wygrała przetarg firmy Polski Lek na wprowadzenie na polski rynek oraz stałą obsługę public relations nowego produktu Polskiego Leku - Plusssz Up.

PRIMUM PR odpowiada za opracowanie strategii oraz realizację działań PR produktowego, w tym: prowadzenie biura prasowego i wsparcie medialnie wydarzeń specjalnych oraz akcji marketingowych. Umowę podpisano do końca roku z możliwością przedłużenia. Za projekt ze strony agencji odpowiada dział „Lifestyle” pod kierownictwem Katarzyny Gospodarek, senior account managera, wsparcie ze strony zarządu zapewnia Dariusz Zieliński. Ze strony klienta projekt koordynuje Edyta Michalak, brand manager. W przetgu startowały trzy agencje (razem z Primum). (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin