Agencja Resource zmienia wizerunek

dodano: 
07.02.2007
komentarzy: 
0

Agencja Resource, istniejąca na rynku od 2002 roku, zdecydowała się na odświeżenie własnej marki. Powstało nowe logo i strona. Obecne zmiany to wynik rozbudowy struktur oraz przedłużenia umów z klientami. W agencji zastosowany został wyraźny podział na dział public relations - w którym każdemu klientowi przydzielony został Account Manager oraz showroom, który zajmuje się bieżącą obsługą mediów pod kątem przygotowywanych sesji zdjęciowych czy produkcji telewizyjnych.
Na początku stycznia agencja po raz czwarty podpisała umowę na obsługę public relations marki Reebok. Kontrakt na wybrane działania public relations i obsługę showroomu dla mediów, przedłużyły również marki LEE, HIS i Wrangler należące do koncernu VF Polska Distribution. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin