Polskie agencje i rodzimi marketerzy po raz kolejny znaleźli się wśród nagrodzonych w Effie Awards Europe. To potwierdzenie wysokiej efektywności kampanii realizowanych na naszym rynku. Tegoroczna edycja przyniosła cztery statuetki dla Polski. Trzy z nich trafiły do McCann Poland, a jedna do 180heartbeats + JUNG v. MATT i Żabki.
McCANN Poland zdobył trzy statuetki w kategorii Multi-Market:
- Srebro za kampanię „Room for everyone” dla Mastercard (podkategoria Services)
- Srebro za kampanię „Room for everyone” dla Mastercard (podkategoria Marketing Innovation Solutions)
- Brąz za kampanię „Where your money works” dla XTB (podkategoria Services)
„Trzy nagrody Euro Effie w jednym roku dla jednej agencji z Polski to pierwszy taki sukces w branży od początku festiwalu w 1996 roku. Kamień milowy dla nas wszystkich” – podsumował we wpisie na LinkedInie Wojciech Borowski, Gropu CEO McCANN Poland.
Sieć McCANN była jedną z najczęściej nagradzanych agencji tegorocznego festiwalu. Między innymi dzięki sukcesom polskiego oddziału sieć po raz trzeci z rzędu zdobyła tytuł Agencji Sieciowej Roku w Europie.
W kategorii Best of Europe brąz otrzymała kampania „Take care of your Froggu”, przygotowana przez 180heartbeats + JUNG v. MATT dla Żabki Polska.
Czytaj też: Efektywność w marketingu nagrodzona. Rozdano Effie Awards Poland 2025
Podczas gali w Brukseli obecni byli przedstawiciele Mastercard, McCANN Poland, Żabki Polska oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT, a także polskie jurorki Effie Awards Europe. Stowarzyszenie komunikacji Marketingowej SAR reprezentowali Katarzyna Chodacka oraz Paweł Tyszkiewicz.

Z pełną listą nagrodzonych w Effie Awards Europe można zapoznać się na stronie. (mb)


