niedziela, 14 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościAgencje PR i projekty unijne

Agencje PR i projekty unijne

„Jeśli agencje PR przełamią strach przed unijną biurokracją, pieniądze z funduszy unijnych mogą się stać dla nich poważnym źródłem dochodu” – pisze Paweł Sierpiński w magazynie Press. Autor zadaje pytanie, jaki jest stosunek agencji public relations do możliwości korzystania ze środków unijnych. Jako przykład firmy, która potrafiła skorzystać z szansy Sierpiński podaje agencję Ciszewski PR, która „sama zgłosiła się do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) z projektem »Wyślij CV, ktoś czeka«”. Ale nadal większość agencji nie podejmuje próby, a najczęściej powoduje to: „strach przed biurokracją i nieznajomość procedur”.
W artykule jest także przytoczona wypowiedź Przemysława Żukowskiego, naczelnika wydziału wdrożeń Europejskiego Funduszu Społecznego w MPiPS, który stwierdza: „Często organizujemy przetargi, do których nikt się nie zgłasza, albo zdarza się, że zainteresowany jest tylko jeden wykonawca”. Także rzeczniczka Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości przyznaje: „w zeszłym roku organizowaliśmy przetarg na przygotowanie kampanii informacyjnej na temat podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Budżet kampanii wynosił około 400 tysięcy złotych. Przetarg upadł, ponieważ nie zgłosiła się żadna agencja PR”. (psp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj