Agencje PR-owskie sponsorami

dodano: 
17.06.2008
komentarzy: 
3

Arkadiusz Bińczyk z Am Art-Media na łamach Pulsu Biznesu przekonuje, że firmy zajmujące się public relations mogą z podobnym sukcesem, co firmy - sponsorzy angażować się w akcje społeczne.

Społeczne zaangażowanie biznesu nie musi oznaczać jedynie pomocy materialnej. Agencje PR-owskie mogą w bardziej efektywny sposób, niż wsparciem finansowym, pomóc fachową konsultacją, przekonuje autor. Co więcej, często wsparcie promocyjne przesądza o powodzeniu akcji społecznej. „Bez życzliwego wsparcia mediów, trudno uzyskać zainteresowanie opinii publicznej, trudno też pozyskać zasobnych partnerów”, przekonuje autor.

Bińczyk zachęca agencje PR-owskie do działań z zakresu CSR. Przynieść to może nie tylko korzyść społeczeństwu, ale i sprzyjać pozytywnemu wizerunkowi agencji oraz całej branży public relations. (ał)

Źródło:

Puls Biznesu, Liczą się nie tylko pieniądze, Arkadiusz Bińczyk, 17.06.08, s.2
komentarzy:
3

Komentarze

(3)
Dodaj komentarz
18.06.2008
16:04:21
Karol
(18.06.2008 16:04:21)
Słusznie, że PB umieszcza teksty o pozytywnej roli CSR. Czytelnicy PB czyli szefowie firm, menedżerowie winni wziąć sobie te rady do serc. Inna sprawa, że ostatnie dwa lata to rozwój CSR także w trudnych medialnie sektorach jak sieci handlowe czy produkcja nieekologiczna.
17.06.2008
23:56:43
Trele morele
(17.06.2008 23:56:43)
Bo czarny PR jest "trendy". Z drugiej strony coraz bardziej zwraca się uwagę na CSR, więc może nie jest jeszcze aż tak źle... ;)
17.06.2008
11:33:32
M.
(17.06.2008 11:33:32)
Bardzo trafna opinia... Pokutuje czarny wizerunek PR-owców jako ludzi, którzy za kaskę podejmą się każdej brudnej roboty. Tymczasem są firmy, które angażują się w działalność pozytywną społecznie, ale o tym niej się pisze, niż o czarnym PR-ze...
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin