.

 

Akademia Komunikacji Marketingowej

dodano: 
08.09.2008
komentarzy: 
0

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii założyły Akademię Komunikacji Marketingowej.

Celem Akademii jest przygotowanie absolwentów liceów, studentów i absolwentów wyższych uczelni, do pracy w branży komunikacji marketingowej, przybliżenie im specyfiki działania agencji reklamowych i PR-owskich, znaczenia badań rynkowych i marketingu zintegrowanego.

Absolwenci AKM będą mieli również zagwarantowaną możliwość odbycia stażu zawodowego w firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię – SAR, ZFPR, SMB, PTBRiO oraz w partnerskich mediach.

Zajęcia na pierwszym poziomie Akademii trwają rok, rozpoczną się 15 listopada.

Osobom, które mają doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, Akademia oferuje II poziom, na który składają się specjalistyczne kursy prowadzone przez poszczególne organizacje.

Partnerami AKM są: Gazeta Wyborcza, Metro, Brief, Brief.pl, Mediarun, News Outdoor, Gadu Gadu oraz Radio Kampus. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin