Akademia Komunikacji Marketingowej
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Związek Firm Public Relations, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii założyły Akademię Komunikacji Marketingowej.
Celem Akademii jest przygotowanie absolwentów liceów, studentów i absolwentów wyższych uczelni, do pracy w branży komunikacji marketingowej, przybliżenie im specyfiki działania agencji reklamowych i PR-owskich, znaczenia badań rynkowych i marketingu zintegrowanego.
Absolwenci AKM będą mieli również zagwarantowaną możliwość odbycia stażu zawodowego w firmach należących do stowarzyszeń tworzących Akademię – SAR, ZFPR, SMB, PTBRiO oraz w partnerskich mediach.
Zajęcia na pierwszym poziomie Akademii trwają rok, rozpoczną się 15 listopada.
Osobom, które mają doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, Akademia oferuje II poziom, na który składają się specjalistyczne kursy prowadzone przez poszczególne organizacje.
Partnerami AKM są: Gazeta Wyborcza, Metro, Brief, Brief.pl, Mediarun, News Outdoor, Gadu Gadu oraz Radio Kampus. (kk)