Akcja Podrobione jest kradzione

dodano: 
15.06.2016
komentarzy: 
0

Superbrands, międzynarodowa organizacja działająca na rzecz brandingu, inicjuje akcję społeczno-edukacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi przedstawicieli biznesu oraz samych konsumentów na kwestie własności intelektualnej w kontekście marek.

„Zbudowanie silnej marki wymaga pomysłu, świetnego produktu, czasu, sporych wydatków oraz... szczęścia. Silne marki wzbudzają zaufanie, podziw, dreszcz emocji. Już sam logotyp jest w stanie uruchomić szereg skojarzeń i sprawić, że chętniej sięgniemy po dany produkt. Dlatego nielegalne «pożyczanie» znaków znanych marek jest tak kuszące, zarówno dla przedstawicieli biznesu (najczęściej tego nielegalnego), jak i dla samych konsumentów” - podkreślają inicjatorzy akcji.

Akcja Podrobione jest kradzione startuje 23 czerwca. Wtedy udostępniony zostanie raport dotyczący stosunku Polaków do podróbek. Na potrzeby publikacji instytut badawczy ARC Rynek i Opinia zrealizował badanie konsumenckie, a IMM przeprowadził analizę treści zamieszczonych w internecie (w tym w mediach społecznościowych).

Inauguracja projektu i zaprezentowanie wyników badań odbędą się 23 czerwca o godzinie 16  w Stacji Mercedes (Al. 3 Maja, róg ul. Kruczkowskiego, Warszawa). Podczas spotkania będzie miała miejsce pierwsza z cyklu 4 debat eksperckich – marki-podróbki-KONSUMENT. Wezmą w niej udział: dr Krzysztof Najder (Stratosfera by Deloitte), Paweł Niziński (Better), Andrzej Gołoś (ARC Rynek i Opinia) oraz dr hab. Marzanna Witek-Hajduk, prof. SGH (Szkoła Główna Handlowa).

Kolejne debaty zaplanowane są na: 21 lipca (marki-podróbki-EKSPORT), 26 września (marki-podróbki-BIZNES) oraz 13 października (marki-podróbki-MARKI WŁASNE).
Elementem projektu jest również kampania społeczno-edukacyjna, skierowana bezpośrednio do konsumentów. Obejmie ona kina studyjne zrzeszone w sieci KINADS oraz nośniki CityLight AMS. Za kreację odpowiada agencja Communication Unlimited.

Współpomysłodawcą projektu oraz partnerem PR jest agencja Competita PR & CSR. Partnerami strategicznymi akcji są: ARC Rynek i Opinia, Communication Unlimited, Stratosfera by Deloitte, Kondrat i Partnerzy, Dragon Rouge, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, IAA, Konfederacja Lewiatan oraz IMM.

Partnerami medialnymi są: AMS, KINADS, ThinkTank, PRoto, Mediarun. (red)

 

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin